Hovedmeny

Trenger vi bremser?

Startet av MeaN, 21 april 2006, 02:30:03

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Fr£|)RiK

Sitat fra: David på 28 april 2006, 14:56:41
Sitat fra: Fr£|)RiK på 27 april 2006, 12:47:20
er du flatlander??

nei, jeg er street sykler

ok virka litt spezielt med bare frem brems i street..

k$

da får han jo en helt egen stil blant alle som har omvendt av han, høres fett ut

Fr£|)RiK


MeaN

zup?

Thomas

Bare bakbrems, tror jeg dør uten bremser, kan jo ikke bare være 2fast2furiouse og brakeless, det går bare ikke ;D
-Sgitnuar_

Cas

joda, det går fint det!

Thomas

Sitat fra: Cas på 31 mai 2006, 21:13:46
joda, det går fint det!
Nei, det er skummelt, i tillegg at jeg ikke er noe flink enda.
Har lyst til å kjøre breakless, men jeg kjører bedre med bak brems :)

Credit til folka som klarer å kjøre bra breakless, ser alltid fett ut, noe som det sikkert er :D
-Sgitnuar_

Flat out vegan

Jeg kjører breakless, men ikke brakeless.

Lame post by PMA! #1404

MeaN

er det en trend å kjøre breakless? jeg synes det suger, i park og street,og på trails! Jeg har ikke bremser no, de er helt føkka, og det er dritt skummelt å sykle ut på hovedvegen, eg må det hver dag. Eller å grinde på noe, og ikke kan stoppe foran en vegg, Eller at mangel på bremser står i vei for store gaps,pga eg må ha så jævli stor fart.

seff hvis du driter i sko og sykkelen, kan du hoppe av den, eller bramse med skoene... :-\
zup?

khon

Hadde vært kult og sett meg uten bremser :D

Men jeg har bare bakbrems. (har lyst på fram brams og)

sjønner ikke hvordan dere sykkle uten bremser jeg ass. :-X

OleA

Ok, bare for å sette alle på riktig spor her, det heter ikke breakless, det heter brakeless. Eller bremseløs / bremselaus på moderspråket.
Og det er ikke så ille som man skal ha det til, i street så gjør det at man må gutse litt siden man ikke bare kan klemme på bremsen hvis man nøler litt. I flat føler jeg at ting glir bedre sammen, og man lærer å gjøre diverse trilleretriks uten brems, det finnes ingenting værre enn å se folk bruke brems i f.eks hang5, for det er totalt unødvendig, da kan man egentlig ikke trikset. Samme med manual, det går kjempefint uten brems, så hvorfor bruke den?

Å sykle uten bremser var mote en god stund, men nå har folk begynt å ta til bremsene igjen, så nå er det mer en smaksak.
K-town / Granli knights

Thomas

visste at det ble skrevet brakeless.. Er bare litt skeiv når jeg skriver :P  faen
-Sgitnuar_

Bmx_tulebox


half-knife

jeg er noob, og bremser er da alltid godt å ha... vil jeg ikke ha de, tar jeg de bare av, enkelt og greit.... ;)

Fr£|)RiK

jeg må nok endre mitt svar siden nå har frembremsen ryket så na har jeg bare bakbrems