Factory jam 2010

Startet av Rune, 16 september 2009, 10:05:33

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Rune



Arrangør: BMX battalion

26 - 28 Mars 2010. Trikkestallen skatepark, Trondheim.

100,- for hele helga.

Program:
Fredag:
- Bowljam
Lørdag:
- Kvalikk amatør
- Kvalikk pro
- Finale amatør
- Element best trick
Søndag:
- Footdown lag konkurranse
- Finale Pro
- Premie utdeling

Klokkeslett:
*Hallen åpner 15:00 på fredag og 10:00 lørdag og søndag.
*Konkuransene starter klokka 12:00 på lørdagen og søndag. Bowljam vil bli ca 20:00 på fredag

Musikk og lys:
* Børek fra Gode Ord Dør Sist (GODS) skal være DJ under finalene og Element best trick. Det vil være noen små lysrigger der for å sette litt ekstra stemning.

Hvor skal du bo?: Desverre så har ikke vi lovt til å huse mennesker inne i Trikkestallen. Hør med lokale som du kjenner her oppe, eller nesten kjenner. Hvis ikke så er noen fine alternativer diverse hoteller av ulike slag.

Trondheim Vandrerhjem (kort vei til stallen og veldig billig)

Trondheim leilighetshotell (rett ved hallen, 1min gange)

Jarlen Pensjonat

Ellers så finner du div andre hoteller her om du har penger

Sponsorer:
*Nike 6.0
*BMX element
*DCMBR
*Bern head protection
*Mad Croc energi drikk
*Bikes and Boards
*Discrete headwear

Dommere: Som i fjor så vil vi ha dommere fra hele landet. I motsettning fra en annen konkuranse i år, så har det ikke noe å si hvor du kommer fra eller hvordan du kjører. Du må tørre å si din mening og kunne se hva som er bra i forskjellige stiler. Om du skal sykle i Pro så kan du godt dømme amatør osv. Send meg PM om du vil være dommer.

Konkuranseoppsett:
Som i fjor.
2stk samtidig på 3min runs under kvallikken. Disse konkurerer ikke imot hverandre, men vi sparer tid, mens deltagerene får mer tid.
Jam format i finalen.
I tillegg vil det holdes en "Element best trick" Lørdag sponset av www.bmxelement.no. 3 spots vil bli lyst opp, så er det beste triks vinner. Da er det ikke nødvendigvis det største, orginalitet vil telle mye. Whip ut trappa won't cut it, for å si det sånn. Her ser vi etter det virkelige store. Premien er en topp sykkel fra www.bmxelement.no
Bowljam vil bli avgjort av deltagerene selv igjennom avstemning
Lag konkurranse i footdown. 3 og 3 imot hverandre i utslagskonkurranse. Perferkt start på dagen derpå. Husk at ditt lag må ha det kuleste navnet.

Course for i år:


Facebook gruppe

Håper flest mulig tar turen til Trondheim. Som i fjor så blir dette en suksess.

guggi

bra man får høre om det så tidlig,gleder meg allerede :)
life is better when you`re tan <3

Espen

jeg får vel begynne å spare.. er den noen som helst sjangs for at datoen blir flyttet eller noe?
Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.

Rune

Datoen er første helga i påska som vanlig. For det er da lil'mag ikke er på hytta.

Lasse

fett! man kan sove i hallen?
Katten

Espen

Sitat fra: Lasse på 16 september 2009, 14:18:38
fett! man kan sove i hallen?

nei det tviler jeg på.. og jeg vet alt, siden jeg er så ofte i trønderland
Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.

Rune

Trikkestallen egnes ikke til å sove i. Kommer mer info etterhvert om mulige sovesteder. Men vandrerhjemmet tror jeg har vært bra tidligere.

TK

Sov på vandrehjemmet, konge frokost :D

torgrim

Noen jeg kan bo hos hvis jeg ikke får plass hos onkel og tante!? :) Gleder meg jeg også, dumt jeg ikke kan i 2011 :/

Scott

Vandrehjemmet er konge med digg frokost for en billig penge ! Var der i fjord og det var utrolig gøy å bo der spessielt når du får se Christian og Mats fyllesjuk med krus rester i gapet fra dagen før ... Factoryjam anbefales veldig og det blir sikkert 2 ganger så mye show enn i fjord !

Gerber

Vanderhjemmet var knall, det. Anstendige priser også.

Hei, jeg var også fyllesyk den dagen! :P

dagga96


eirik s

Vi sliter litt med "i fjord"/"i år" her, ser jeg. Ganske lenge til nyttår ennå...

Gøran

1601,Keep it Real
www.bmxelement.no

SK

Gleder meg! Vandrehjemmet var fantastisk :) Bare langdrygt å gå opp den helvetes lange bakken etter en dag med sykling :P
Bra at det ble den helga, hvem skal vinne vis lil'mag ikke er til stedet? :O
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"