"ViTheFolket" 4 sesonger

Startet av MeaN, 8 oktober 2006, 12:52:20

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

MeaN

alle deler som på originalen: http://wethepeople.de/V3/product/20


kuttet styre og setepinen.bøyd bremsen.  vekten er ca 13kg.



zup?

perkristian


lil'mag

finfin :)
uten stickers er den ennda kulere ;)

Hockeyerdal

Digger den sykkelen! Fikk testa den her om dagen, kjempedigg å kjøre, hoppe og å kontrollere i lufta!

*Ha-virkelig-lyst-på* Heldig du... :P

Nicco

Fin sykkel..
Har alltid digget lakkeringen på den sykkelen!
Har du planer om å lakkere den?

Rølla

Fin. Kapp gaffelen, få deg nytt stem, slam det, mindre utveksling og ta av hvertfall noen av stickersa.
.Bikers unite.

henrikBergen

men om han kapper gaffelen vil styre stå så lavt å det er jo ikke til å foretrekke! styreoppsettet er kult det, om du kutter styret, gjør som truls. sett stemmet opp-ned. det funker, og da kan du kutte gaffelen (om du synes det ser stygt ut)

snaffle

rå sykkel. jeg liker at fargen fader, men jeg syntes det burde vært noen andre farger på den. lakk den slik at den fader fra hvit til svart eller no. da hadde den blitt enda kulere
Suddenly a wild Alex appeared

MeaN

jah den er deilig å sykle på. tror ikke jeg gidder å kutte gaffelen, liker egentlig alt såmm som det er.


men lakket pedalene hvit nettop, ser hvordan det blir i mårra....litt usikker)))
zup?


Rølla

Sitat fra: henrikBergen på  8 oktober 2006, 19:26:49
men om han kapper gaffelen vil styre stå så lavt å det er jo ikke til å foretrekke! styreoppsettet er kult det, om du kutter styret, gjør som truls. sett stemmet opp-ned. det funker, og da kan du kutte gaffelen (om du synes det ser stygt ut)
Jeg syntes det er og foretrekke. Men det er vel smak og behag.
.Bikers unite.

Jacko

Det er et bikecheck forum og han har kanskje lyst og vise frem sykkeln han nettopp har fått seg.
+ han har gjort noen mods på den( ja vet det er minimalt).

eirik s

Har du virkelig så stort behov for å diskutere, Rune?  ;)

snaffle

Sitat fra: MeaN på  8 oktober 2006, 21:51:17



men lakket pedalene hvit nettop, ser hvordan det blir i mårra....litt usikker)))


akuratt som meg. stilig!
Suddenly a wild Alex appeared

MeaN

Sitat fra: Rune på  9 oktober 2006, 19:32:36
Sitat fra: eirik s på  9 oktober 2006, 17:28:13
Har du virkelig så stort behov for å diskutere, Rune?  ;)

Tydeligvis. Stock sykler er mer kjedelig enn å se på snegler

om du liker ikke å se på "stock sykler", så ikke se på dem. bikecheck er vel ikke for å underholde andre men fansy eller bra deler, men for å vise hva man sykler på. uenig?- kunne ikke brudd meg mindre.
zup?