Hovedmeny

#0028.2

Startet av Ruggeland, 31 oktober 2010, 02:14:53

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Ruggeland

Sitat fra: Nikko på 31 oktober 2010, 02:48:50
Men... Du hadde jo favorittsykkelen min!? Den blå.. Du har ødelagt den! Men du klarte jo å lage en meget fin ny sykkel, og bikecheck for den del.

Hehe. Dette er jo langt på vei samme sykkelen da, er bare bremse og fjerning av lakk som er forskjeller av betydning. Men det var kanskje det som gjorde det? :P Blå skulle den jo egentlig aldri være, ville egentlig ha den raw som nå. Men siden jeg fikk gratis paintjob uansett så knallet jeg bare til med en fresh farge, og tenkte jeg bare kunne rawe når jeg gkk lei. Gikk egentlig ikke lei riktignok, men siden deler av lakken gikk da jeg fikk sveiset på bremsefester så tok jeg likegodt resten også. Jeg er enormt fornøyd med den slik den ble nå, både visuelt og oppsettsmessig.

Sitat fra: Kristian på 31 oktober 2010, 13:03:28
Liker bremsen :)

Særlig...

Sitat fra: cc på 31 oktober 2010, 13:54:17
Den så uforskammet ren ut i de omgivelsene.. grattis med fin sykkel, og tipptopptommelopp til M, godbilder.

Hehe, det var litt av greia. Jeg og Mads tenkte det ville være morsomt å lage studio/katalogbilder av en sykkel som ikke var ny lengre. Utebildene blir jo en viss kontrast, samtidig som man får se sykkelen i litt mer normale omgivelser. Litt morsomt er det jo at det eneste på bilde nr 2 som ikke har maling på seg er ramma :p

Sitat fra: Hjermann på 31 oktober 2010, 14:27:44
Perfekt. Kan ikke forestille meg hvordan en triksesykkel kunne vært penere. Liker V8-pedalene spesielt
Disse bildene fikk det virkelig til å klø i lakkfjerner-fingeren

Takker. Har egentlig ingen planlagte endringer heller. Har lurt på et litt høyere styre og muligens tan-walls, men alt funker så fint som det er at jeg tror ikke jeg gidder å gjøre noe med det første.

Sitat fra: RL1 på 31 oktober 2010, 15:42:49
Før kutta folk bremsefestene av, men nå sveiser man de heller på? Props til Arne for det der altså!
Var verdt å vente et helt år for å se den i raw da - formidabelt!
Ligger vekta på ca 10 enda? Du har jo fått deg retarderingsmedarbeider og metallpedaler!

Hehe, sirkelen er sluttet. Arne gjorde en veldig god jobb med sveisingen, ser veldig bra ut. En sykkelinterssert fyr på butikken skrøyt veldig av sveisearbeidet, og han spurte også om jeg kunne sette han i kontakt med Arne for litt sveising på en pistol. Don´t ask... :P
Vekten må jeg innrømme jeg ikke vet, men jeg anslår ca 10kg ja. Den veide 9,66kg med KHE-dekk og to pegs, men uten brems. Litt tatt av, litt lagt til. Får veie den hvis jeg er innom BaB en dag.

Ellers takk for alle kommentarer!
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

Kristian

Neida. :)
Den ser veldig bra ut, Christian.
Jeg gleder meg til å se den i Drammen. Skulle hilse fra PappaLindeland forresten :)
Sitat fra: C-Man på 18 juni 2008, 17:42:24
Jeg er glad fordi Kristian knakk armen i går. Det betyr at vi andre kan progge i fred, uten å bli tatt igjen hele tiden.  :P

Stolen96

Den var elsk :D , og enig med de andre råå bikecheck ! :)

oddvar

ffffin! elsket bildene

zphinx

Riktigt fin cykel :)!