"LOTEK"-Det beste eg har sett på lenge!

Startet av MeaN, 19 juni 2006, 16:19:53

0 Medlemmer og 2 Gjester leser dette emnet.

Lillestian

noen som vet hvilken låt som var i parten til aitken, enns og ian?  synes den var litt feet
øl?

cc

Fin film ja. Jeg vil gjerne ha navnet på den første låta, om noen har det lett tilgjengelig

harry

Sitat fra: cc på 23 juni 2006, 22:51:23
Fin film ja. Jeg vil gjerne ha navnet på den første låta, om noen har det lett tilgjengelig
Curtis Mayfield - Move On Up

Lillestian

øl?

Petter

Jeg lurer på hva låta som er helt til slutt heter, noen som vet?

siguman

#20
Hviste dere at Lotek volume. 2, snart kommer. Skjekk her:www.lotek.net Litt seint postet, men fant det først ut nå så, jeg la det ut her, siden dette er en lotek "greie". Håper ikke dette er å spore av.

Daniel

Sitat fra: Trønderbart på 23 juni 2006, 22:47:59
noen som vet hvilken låt som var i parten til aitken, enns og ian?  synes den var litt feet
ja, det kunne jeg også godt tenke meg å vite. Sangen i bob Scerbo's part var også ganske kul, noen som vet hva den heter?

Erik

LOTEK MIXTAPE VOLUME 1:
Eddie Cleavland: Curtis Mayfield - Move On Up
Max Gaertig : Rick James - Mary Jane
Matt Puorro : J.mascis & Fog - Ammering
Bob Scerbo: Souls of Mischief - Step to My Girl
Terry Adams : Emperor Penguin -Burnt Sienna And Avocado
Credits : Three 6 Mafia - Poppin' My Collar
Mike Aitken: Paperboys - Ditty


http://www.quis.cc/bmxmusic/
Sykkel: sykkel

perkristian


DCkLuNd

Mulig jeg poster litt sent, men så ikke filmen før nå:P
Den var fin ass!
Booja!

Bennern


siguman

Har dere lagt merke til at de fleste bevegelser og landinger osv, passer med musikken og takten. Det gjør helt sikkert filmen bedre.

SK

Bra film men jeg syns at det var litt for daff musikk og for lite liv, KUN bmx, ikke at det er dumt men.
Liker filmer der man ihvertfall hører at BMX folket snakker..
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Kri$$

Det var sleskt når han første bunnyhoppet med frammhjulet. kult at de grinder uten pegs ;)

http://video.google.com/videoplay?docid=-3522978628301649188&q=bunnyhop   Noen sjuke bunnyhop sammlinger :)

eirik s

Øøøh.. Du veit hva "slesk" betyr, ikke sant?