løs gaffel

Startet av bmx noob, 15 august 2006, 18:23:59

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

bmx noob

hva skal jeg gjøre hvis gaffelen er slarkete. ???


BroderHuck

...Stramme styrelagrene kanskje?

(blablablabl) (ablbalabl)








High Hopes.

Daniel

Sitat fra: BroderHuck på 15 august 2006, 18:31:55
...Stramme styrelagrene kanskje?

(blablablabl) (ablbalabl)
for å gjøre det slakker du de to skruene på siden av stemet og strammer den bolten som er oppå stemet til slarken er borte. husk å ikke stram for mye, da spinner ikke styrelageret helt fritt.

harry

Sitat fra: Daniel på 15 august 2006, 21:26:49
Sitat fra: BroderHuck på 15 august 2006, 18:31:55
...Stramme styrelagrene kanskje?

(blablablabl) (ablbalabl)
for å gjøre det slakker du de to skruene på siden av stemet og strammer den bolten som er oppå stemet til slarken er borte. husk å ikke stram for mye, da spinner ikke styrelageret helt fritt.

Også strammen du de to skruene på siden til slutt.

khon

Men så kommer det etter en dags kjøring igjen!

Erik

da må du sannsynligvis ha flere spacere. enten over eller under stemen. det spiller ingen rolle.

legg på en liten (3mm) spacer og test. hvis det ikke blir bra da må du gå grundigere til verks.
Sykkel: sykkel

bmx noob

Sitat fra: Daniel på 15 august 2006, 21:26:49
Sitat fra: BroderHuck på 15 august 2006, 18:31:55
...Stramme styrelagrene kanskje?

(blablablabl) (ablbalabl)
for å gjøre det slakker du de to skruene på siden av stemet og strammer den bolten som er oppå stemet til slarken er borte. husk å ikke stram for mye, da spinner ikke styrelageret helt fritt.

har gjort det, men bolten på toppen blir ikke stram, jeg kan skru i det uendelige uten at den blir stramm ???

snaffle


[/quote]har gjort det, men bolten på toppen blir ikke stram, jeg kan skru i det uendelige uten at den blir stramm ???
[/quote]

det samme skjedde med meg, løft opp bolten se om den har knokket. det hadde min.
Suddenly a wild Alex appeared