Norske klipp

Startet av cc, 30 mars 2006, 00:31:17

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

cc

Nå oppdatert med et nytt klipp fra Kåre (Haribo) - hans edit av Nm 2006!

Filmen er hele 18 minutter lang, så det er en stor download.
Vanlig versjon (76 MB)
Stor versjon (178 MB)

eirik s

Hmmm. Tja... Det var jo kult å se en del av det, spesielt siden jeg filma så lite sjøl. Men et par ting... For det første, så er det noe som heter zoomknapp på de fleste kameraer. Og da mener jeg ikke sånn sjokkzoom-tull som han kameragjøken fra NRK holdt på med. Men det er jo greit å komme nærme nok til at man faktisk ser hva som skjer. Eventuelt så kan man bevege seg litt  ;)
Jeg tør også påstå at den kunne vært halvparten så lang uten at vi hadde gått glipp av noe som helst. Meninga med redigering er jo nettopp å redigere, ikke sant? Personlig har jeg ingen interesse av å se meg sjøl misse 3 icepicks på rad, for å si det sånn...

P.S. Jeg er snart ferdig med NM-videoen fra '92  ;D Tomas, Anki og Alex fikk preview i går kveld...

Ghetto

#32
Var det cc som nesten satt 720 på nm 2006 filmen !? Uansett... Props for den.....

cc

Sitat fra: BergenThomas på 17 september 2006, 23:47:12
Var det cc som nesten satt 720 på nm 2006 filmen !? Uansett... Props for den.....
Det stemmer, Erik Holsvik har laget en animasjon av det her: http://erikholsvik.com/Ting/cc720.gif
Men nok om det, vi får holde tråden ontopic :)

Det kommer enda en edit fra nm06 i løpet av kvelden, følg med.

perkristian

ooh den 720n va close :o synd du ikke satt den :-\

ErlendAnd

Bra filmer...
Det er umulig å få gått gjennom alle :D
Bra triks var det også ;)

donki

jeg synnes det kult å se gamle ting. :D :D :D

cebter

laster ned noen... gleder meg

Mogwai


Kløv

#39
Kom tilfeldigvis over annen en film fra NM 2002 på en av nrk sine sider:
http://www.nrk.no/dynasx?p_lenke_id=285457&p_artikkel_id=2199786&mswmext=.asx

BeNdIk

nice  ;)klipp.! de var kule

fredrik0909

bra snutter. mange ass!





im blue baby!

DanielSandvik

uvant å se caspar med brems
I rather be fishing

BergenAndreas

Syns CC profilen var desidert en av de kuleste eg så der.. :)
Verdens beste sitat av Matt Berry: One day dude Im just gonna get of the bus, and Im gonna run into the woods and Ill never come back, and when I come back, Ill be the knife master!

DanielSandvik

I rather be fishing