Ny sykkel! hvilken!? hjelp!

Startet av AD., 14 august 2008, 20:25:46

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

AD.

Hallo jeg driver og kikker etter en fin nybegynnersykkel!
har kikket på stolen stereo & khe barbados am!
men stolen har så stort drev og khe`n har det vært så mye tull med...! :(
jeg tenkte meg en pris fra 2500-3500+
jeg er ca 1.75 høy!
jeg har kjørt litt mtb men... det er ikke`no å skryte av! ;D

noen som har`no tips til sykkel eller?

Gerber

skal ikke si noe om stolen stereo, men jeg har hatt min barbados i 4 mnd, og er egentlig bra fornøyd. den har ytt det jeg hadde forventa av en billig nybegynnersykkel. det eneste som etter mitt syn virkelig har vært trøblete, var kranken. den har slarket endel for mye, og nå er lagrene spist opp. det skal sies at jeg ikke kjører superpent og snilt, men fremdeles. jeg vil gjerne anbefale den altså. bytt grips tho- de originale er HÆRK

AD.

#2
Sitat fra: Gerber på 14 august 2008, 22:56:29
skal ikke si noe om stolen stereo, men jeg har hatt min barbados i 4 mnd, og er egentlig bra fornøyd. den har ytt det jeg hadde forventa av en billig nybegynnersykkel. det eneste som etter mitt syn virkelig har vært trøblete, var kranken. den har slarket endel for mye, og nå er lagrene spist opp. det skal sies at jeg ikke kjører superpent og snilt, men fremdeles. jeg vil gjerne anbefale den altså. bytt grips tho- de originale er HÆRK
ok! men man kan stramme kranken! ikkesant?!
å d me gripsene har jeg hørt...
hvilke grips annbefaler du?
eller kjøpte du?

Gerber

joda, det går fort og er relativt enkelt å stramme til, bare litt kjedelig.
jeg kjøpte Fly Ruben Grips

AD.

d
Sitat fra: Gerber på 15 august 2008, 11:13:54
joda, det går fort og er relativt enkelt å stramme til, bare litt kjedelig.
jeg kjøpte Fly Ruben Grips

de har ikke barbadosen på element...!
men de tar vel inn vis jeg sier jeg skal ha den!
hvor mye betalte du for for sykkeln?

Tjalve

sykkelen koster 3500, men hørte noe om at de har stoppet å ta den inn fordi det er så mye feil med den. Hvis du strammer kranken for mye(for hardt) ender du med å mose koppene som står i, + at du herper lagrene.
box fresh

AD.

#6
Sitat fra: BergenTHN på 15 august 2008, 14:15:34
sykkelen koster 3500, men hørte noe om at de har stoppet å ta den inn fordi det er så mye feil med den. Hvis du strammer kranken for mye(for hardt) ender du med å mose koppene som står i, + at du herper lagrene.
men hvilken sykkel bør jeg kjøpe da?
Stolen stereo?
den har litt stort drev! vil det se stygt ut?  ;D

Tjalve

syntes nå egentlig at stereo er ganske stygg i utgangspunktet :P skal du ikke gå et lite hakk opp og kjøpe subrosa letum? den har også mindre drev. letum er 500 kr dyrere enn stereo, noe som sirka er prisen på et nytt drev. siden du sikkert har lyst på et mindre drev etter noen måneder ;)
box fresh

AD.

Sitat fra: BergenTHN på 15 august 2008, 17:00:55
syntes nå egentlig at stereo er ganske stygg i utgangspunktet :P skal du ikke gå et lite hakk opp og kjøpe subrosa letum? den har også mindre drev. letum er 500 kr dyrere enn stereo, noe som sirka er prisen på et nytt drev. siden du sikkert har lyst på et mindre drev etter noen måneder ;)
ja sant!
nå har jeg sån ca. akkurat 2.701kr ;D
så da blir det litt sparing.. :-\

Tjalve

du kan jo tigge fra foreldre :P funker alltid
box fresh

AD.

Sitat fra: BergenTHN på 15 august 2008, 17:06:29
du kan jo tigge fra foreldre :P funker alltid
mamma har gitt meg masse!
pappa har fått seg dame som stopper han i å gi meg så mye penger som han vil gi meg!
hun er som den onde stemora i eventyrtingen! hehe!

Åsmund



AD.

hvorfor annbefaler så mange barbadosen som nybegynnersykkel når det er så mye feil?
eller er det egentli så mye feil..! er det ikke bare fordi det er så mange som har kjøpt den! heh! xD

tror jeg skriver dette siden jeg synes den er så kul!

AD.

BTW! de får den inn den 22.AUG! i svart