"Kommunikasjon" med Intersport

Startet av eirik s, 22 juni 2009, 12:47:42

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

eirik s

Hi hi. Mailen min er tydeligvis blitt oversendt noen litt høyere opp, for nå fikk jeg en til. Ikke at det var store forskjellen:

"Hei Eirik!

Takker for tilbakemelding. Vi har lagt ut feil tekst på disse syklene og skal
sørge for at riktig opplysninger blir lagt ut.
--
Med vennlig hilsen

Kundeservice intersport.no

"

Ole Brum

Sitat fra: eirik s på 22 juni 2009, 13:57:06
Surprise, surprise. Trodde du forresten det var det som var hovedpoenget med at jeg skrev til dem?
Jeg er helt sikker på at du bare ville være til hjelp jeg .

eirik s

Jepp. Jeg lever for å hjelpe de store sportskjedene.

Venter forresten spent på din første post som ikke er relatert til dette temaet...

Ole Brum

Sitat fra: eirik s på 22 juni 2009, 22:14:53
Jepp. Jeg lever for å hjelpe de store sportskjedene.

Venter forresten spent på din første post som ikke er relatert til dette temaet...

Rart dette .Fikk melding i dag om  at jeg ville bli slettet fra forumet om jeg ikke logget inn igen .
Jeg logget inn og der var du ;-)
Du holder på med det samme og jeg holder på med det samme ;-)

eirik s

Ja, jeg prater jo ikke om noe annet her i det hele tatt. Jeg har for eksempel ikke redigert og lagt ut to (2) nye BMX-videoer i løpet av helgen eller linka til 9 instruksjonsvideoer for nybegynnerne eller prøvd å hjelpe 2-3 nye kids med sykkel-spørsmål eller...

Psst. Mellomrom etter punktum, ikke før.

Ole Brum

Har du skiftet stil ?
Om du har blitt vennlig og hjelpsom siden sist vi" krysset sverd" skal jeg ikke plage deg med at jeg syntes du var belærende ,kverulerende ,arrogant og sarkastisk sist vi var" på tråden" .
Fred ?

eirik s

Herregud! Jeg oppførte meg sånn mot deg på grunn av din egen attitude. Spør de aller fleste (eller gjør litt research, ikke din sterke side har jeg skjønt), og du vil se at jeg bidrar på denne måten mesteparten av tida.
Jeg prøver å unngå å "toot my own horn", men jeg føler faktisk at jeg har vært en av de større bidragsyterne i det norske BMX-miljøet, både gjennom at jeg har holdt på så lenge, som arrangør av konkurranser, som videoprodusent, som skribent i blader, og ja, mine bidrag her på forumet. Du burde virkelig prøve å sette deg inn i ting før du uttaler deg om dem.

Forresten, hvis du ikke fikk med deg det, så er mailen et resultat av denne tråden: http://www.bmx.no/smf/index.php/topic,11671.0.html , og ikke jeg som bare heiv av gårde en mail på eget initiativ for å "plage" dakar lille Intersport eller noe sånt...
Jeg bare syntes at responsen jeg fikk var ganske betegnende i forhold til alt vi har sagt om den bedriften før...

P.S. Hvis du føler det er "belærende" at en person som beviselig innehar mye mer kunnskap om et tema, og informerer om dette temaet utfra rene fakta, tror jeg du bør holde deg unna de fleste utdanningsinstitusjoner jeg kan tenke meg.
Og "kverulerende", faktisk. Selvinnsikt tror jeg heller ikke er din sterke side.

P.P.S. Du sier "sarkastisk" som det skulle være noe negativt...

Ole Brum

Er ikke litt i tvil om at du er en person med mye kompetanse jeg .Du er helt klart en ressursperson (om du vil ) .
Hvorfor bruker du ikke dette positivt ?
Ser du ikke at de fleste her bare aper etter deg ,eller motsatt, ihvertfall ikke tør å diskutere med deg ?
Ja ,jeg startet dumt på dette forumet .Jeg burde gjort det annerledes selv om jeg mener det meste som ble skrevet .

(beklager tegnsettingsfeil )

eirik s

For det første så havner jeg jo i diskusjoner hele tiden, så at ingen diskuterer med meg er jo bare tull.

(Forresten, hvis det skulle stemme: Hvordan kan du vite det? Har du spurt et flertall av medlemmene om de tør å diskutere med meg eller ikke? For jeg kan ikke helt skjønne hvordan du kan komme til den konklusjonen ellers).

Igjen: Dette er helt håpløst av deg å uttale deg om i forhold til fartstida di, både her og i miljøet generelt. Har du egentlig noe interesse for BMX, forresten? For utfra det jeg ser her, tviler jeg...

SitatHvorfor bruker du ikke dette positivt ?
Seriøst: Hold kjeft! Jeg beskrev jo akkurat på flere måter hvordan jeg bruker det positivt.

Du skjønner det:At jeg ikke er positiv mot deg er noe helt annet. Hvis du ikke har forståelse for at man blir litt utålmodig med nye folk som kommer eplekjekke inn uten å ha noe som helst peiling på temaet (og dette skjer ofte), så veit jeg virkelig ikke hva jeg skal si for å overbevise deg...

Sitatjeg mener det meste som ble skrevet .
Fremdeles? Så du skjønte ingenting av den forrige diskusjonen, altså?

SitatJa ,jeg startet dumt på dette forumet
I motsetning til hvordan du fortsatte i dag, mener du?

Ole Brum

Jeg beklager for siste gang at jeg var litt vel eplekjekk ,her har du rett .
Selv om du selv sier at du havner i diskusjoner hele tiden så mener jeg at du her tar feil.Sorry .
Du skriver så hardt og bombastisk at få eller ingen tør å ta til motmæle .
Tenk på at du skriver til barn helt ned i tiårsalderen her .
Det er såvidt jeg tør å mene noe her ,hvordan skal da barn som du kunne vært far til tørrre noesomhelst .
Jeg gjentar :" Du har peiling .Bruk det konstruktivt "

eirik s

SitatSelv om du selv sier at du havner i diskusjoner hele tiden så mener jeg at du her tar feil.
Hvordan kan du "mene" noe som helst om det? Det er jo en enten/eller-situasjon, og ikke så veldig vanskelig å finne ut av.
SitatDu skriver så hardt og bombastisk at få eller ingen tør å ta til motmæle .
Igjen: Hvordan kan du vite det? Eller som du sa i forrige innlegg, vite noe om at de "bare følger etter meg"? Har du spurt alle sammen? Tankeleser, kanskje?

Er ikke du egentlig jævlig nedlatende overfor en hel haug med mennesker du ikke kjenner nå?

SitatTenk på at du skriver til barn helt ned i tiårsalderen her
Siden du ikke svarte på det forrige gang: Skal jeg sjekke alderen til alle jeg svarer først? De aller fleste har jo ikke lagt inn alderen sin (inkludert deg, forresten). Eller skal jeg heller fortsette å ta folk som skriver på et offentlig diskusjonforum på alvor, slik jeg foretrakk at voksne gjorde med meg den gangen jeg var 12-13?

SitatJeg gjentar :" Du har peiling .Bruk det konstruktivt "
Og jeg gjentar: Jeg gjør det! Spør de aller fleste, noe du burde gjøre før du uttaler deg om et miljø og en person du ikke kjenner i det hele tatt!!

P.S. Hvordan var det med BMX-interessen, sa du?

Ole Brum

Er ikke ute etter dine ømme punkt jeg selv om jeg nå ser at det er mangen og at det hadde vært letteste utvei mot en kverulant som jeg aldri har møtt maken til .
Jeg gir opp, men mener fremdeles at du skal vurdere målgruppen før du" kaller" dem" idioter" .
Jeg er selv medlem på andre forum der en uten unntak tar vare på juniormedlemmer og ikke tillater drittslenging mot yngre . Hvorfor er det annerledes her ? Pga deg ?
Les tilbake gjennom dine ti siste innlegg og se hva du har kalt meg eller andre og spør deg selv hvorfor  ingen andre deltar i dine diskusjoner .

MCM

Dra tilbake til hundremeterskogen hvor dyra snakker og alle lever i harmoni
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

Rune


eirik s

#29
SitatEr ikke ute etter dine ømme punkt jeg selv om jeg nå ser at det er mangen og at det hadde vært letteste utvei mot en kverulant som jeg aldri har møtt maken til .
Kjør i vei. Ble litt spent nå.

SitatJeg gir opp, men mener fremdeles at du skal vurdere målgruppen før du" kaller" dem" idioter" .
Kom gjerne med et eksempel når du påstår sånt.

SitatJeg er selv medlem på andre forum der en uten unntak tar vare på juniormedlemmer og ikke tillater drittslenging mot yngre . Hvorfor er det annerledes her ? Pga deg ?
For det første så pleier jeg faktisk å sjekke alderen til folk hvis det blir sagt noe som virker ekstra umodent eller rart.
Men igjen: Hva med de 90% som ikke har oppgitt alderen sin? Skal jeg bare ta høyde for at de er 10 år gamle for sikkerhets skyld? Hvor går forresten aldersgrensa? Jeg kjenner nemlig 15-åringer som har et mer fornuftig syn på de fleste temaer enn visse 25-åringer. Men den slags nyansering bryr vel ikke du deg om?
Jeg kan jo si noe sånt som at "jeg ser at du bare er 14 år gammel, så derfor kan jeg dessverre ikke ta deg ordentlig på alvor, og må holde meg til å diskutere med de voksne". Men det synes jeg egentlig ikke er så ålreit.

Og ja, jeg kan være veldig spydig, men "drittkasting" går jeg rett og slett ikke med på at jeg driver med (untatt i veldig speisielle situasjoner med massevis av foranledning)

Jeg spør nok en gang hvem som er den mest nedlatende overfor andre mennesker han ikke kjenner. (Apropos det: Siden vårt miljø er såpass lite så kjenner jeg i større eller mindre grad ganske mange av folka her, og de vet hvor de har meg. Hvorfor insisterer du på å uttale deg om ting du ikke kan vite noe om? Eller å beskytte noen jeg er ganske sikker på at ikke har bedt om det?)

SitatLes tilbake gjennom dine ti siste innlegg og se hva du har kalt meg eller andre og spør deg selv hvorfor  ingen andre deltar i dine diskusjoner .
Jammen, jammen, de gjør jo det, jo. Sitat forum-medlem "Gøran" for litt over en uke siden:
Sitatlitt offtopic. men hvorfor skal ALLE krangle med eirik på forumet?

Men han tar sikkert feil, eller så bare "går han etter".

Uansett:
Jeg gikk gjennom de 50 siste innleggene mine, og kan ikke se at jeg har kalt hverken deg eller noen andre noe som helst. Eller jo, jeg tror jeg kalte Oskar "en god venn av meg." Beklager, det skal aldri gjenta seg. Ellers må du gjerne bruke quote-funksjonen for å underbygge påstandene dine.

SitatP.S. Hvordan var det med BMX-interessen, sa du?

En liten ting til slutt:
SitatHvorfor bruker du ikke dette positivt ?
Sitat" Du har peiling .Bruk det konstruktivt
Hvordan kan du egentlig uttale deg om min eventuelle negative eller positive effekt på et miljø du ikke kjenner til i det hele tatt? For alt du vet kan det hende at alle tar bølgen for meg hver gang jeg dukker opp for å sykle...