Hovedmeny

bmx-blad

Startet av -mh-, 11 oktober 2006, 15:45:58

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

-mh-

noen som veit hvor jeg kan få kjøpt bmx-blader? ???

SteinG

de store bladene har abonnementsgreier på sidene sine. ellers hender det jeg selger cream og dig

-mh-

ok. hvor mye koster de hos deg da?

MeaN

Sitat fra: -mh- på 11 oktober 2006, 15:49:47
ok. hvor mye koster de hos deg da?

serjøst er du dum eller? han har jo nettbutikken i underskriften!
zup?

-mh-

tenkte ikke over det jeg ;D       

harry

Sitat fra: MeaN på 11 oktober 2006, 16:02:17
Sitat fra: -mh- på 11 oktober 2006, 15:49:47
ok. hvor mye koster de hos deg da?

serjøst er du dum eller? han har jo nettbutikken i underskriften!
Blir du sinna? Element har ingen blader ute på siden, så hvorfor skulle det hjelpe?

Jørgen S. G.

Sitat fra: harry på 11 oktober 2006, 17:14:03
Sitat fra: MeaN på 11 oktober 2006, 16:02:17
Sitat fra: -mh- på 11 oktober 2006, 15:49:47
ok. hvor mye koster de hos deg da?

serjøst er du dum eller? han har jo nettbutikken i underskriften!
Blir du sinna? Element har ingen blader ute på siden, så hvorfor skulle det hjelpe?
Enig synes det var slemt sagt.

BroderHuck

Behandle folk som folk, ikke som retards. Fordommer er noe av det verste som fins.
High Hopes.

Rune

jeg vil bare komme med en kommentar her
HAHA

Fr£|)RiK

men er det noen butikker som selger det?? ikke nettbutikker som element (sorry) for det koster jo i frakt

eirik s

Ingen norske butikker, nei. Narvesen har solgt Ride noen ganger, men kutta ut pga lite interesse. Det er uansett billigere å abbonere enn det hadde vært å kjøpe i Norge...

snaffle

kan noen legge ut noen linker til bmx sider som selger blader?
Suddenly a wild Alex appeared

eirik s

Litt usikker på hva du mente nå, men vi prøver: www.empirebmx.com er en nettbutikk i USA som selger Dig og Ride USA.

Hvis du tenkte på å abbonere (som absolutt er å anbefale) så har vi www.digbmx.com (Dig), www.bmxonline.com (Ride USA) og www.ridebmxmag.co.uk (Ride UK).

snaffle

Sitat fra: eirik s på 19 oktober 2006, 18:53:17
Litt usikker på hva du mente nå, men vi prøver: www.empirebmx.com er en nettbutikk i USA som selger Dig og Ride USA.

Hvis du tenkte på å abbonere (som absolutt er å anbefale) så har vi www.digbmx.com (Dig), www.bmxonline.com (Ride USA) og www.ridebmxmag.co.uk (Ride UK).

takk :)
Suddenly a wild Alex appeared

Jkk

Jeg bestilte 12 månders abonnement på RIDE UK igår. Tror det blir konge. Heiv også med et par tskjorte til 5 pund hver og en genser til 15. Rå biliig!