Skate. Kenneth Fjellstad.

Startet av torgrim, 9 februar 2011, 23:11:15

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

torgrim

Tok en tur til Trondheim i forrige helg og tok selvfølgelig med med kamerautstyret for å filme.
Trønderne slet med skader, så det ble rett og slett ikke noe filming av sykelister.
Benynnet sjansen til å filme Kenneth, en skater i Trondheim. Setter meg inn i nytt kameraoppsett.
Jeg har ingen problemer med å se på skateboardvideor, ligger jo i samme gata som BMX.
Ta en titt da. Det ble en liten edit, men jeg endte opp med et resultat som jeg likte veldig godt!

PS: Filmen er ikke ferdig lastet opp, men jeg hopper til køys!

http://vimeo.com/19760135

SkienAron

Skatefilmer er fett det også!
Fin edit, med bra kameravinkler :)

Åsmund

Det som ble filmet med 550d så nesten for bra ut. Kjempefin film

Johan

bra film, men musikken kunne vært bedre:)
HMLVK BMX Crew

TønsbergMag

#4
mussiken var fet, men likte ikke det att første klippet startet når han var i lufta, ville heller fada litt og starta klippet tidligere...
men foralldel var det en skikkelig stilig film selvom jeg ikke har helt sansen for skatere.

vis du starter videoen på 00.06 frx så tar man bort førset klippet, da syntes jeg det ble litt bedre, men det er selvom dritbra!
sprutnic

eirik s

Sitatmen musikken kunne vært bedre

Det burde vært straffbart å si noe sånt i enhver sammenheng der det brukes musikk av The Doors.

TønsbergBendik

#6
Sitat fra: eirik s på 10 februar 2011, 17:03:42
Sitatmen musikken kunne vært bedre

Det burde vært straffbart å si noe sånt i enhver sammenheng der det brukes musikk av The Doors.
Kan ikke bli mere enig! The Doors lagde veldig bra musikk.
Fin edit! Du er flink til å filme og redigere.

Hermann

Sitat fra: eirik s på 10 februar 2011, 17:03:42
Sitatmen musikken kunne vært bedre

Det burde vært straffbart å si noe sånt i enhver sammenheng der det brukes musikk av The Doors.

True story, bro.

Men fy faen, du er rå Torgrim!

Kenneth også da:)

torgrim

Takk, alle sammen.
Sitat fra: tønsberg mag på 10 februar 2011, 16:43:17
mussiken var fet, men likte ikke det att første klippet startet når han var i lufta, ville heller fada litt og starta klippet tidligere...
men foralldel var det en skikkelig stilig film selvom jeg ikke har helt sansen for skatere.

vis du starter videoen på 00.06 frx så tar man bort førset klippet, da syntes jeg det ble litt bedre, men det er selvom dritbra!
Kan desverre ikke si meg enig, hehe!

Borgemeister

Synes det var veldig bra, men jeg savner å se litt mer av personen.. tho, kan bare være min smak da :)
Hurr durr

cc

Sykelister, I see what you did there.

Litt konstruktivt: Jeg reagerte på at en del av klippene virket ganske utvasket/kontrastløst? Se :35 kontra :39. I sistnevnte ser det sorte faktisk sort ut og det gjør utrolig mye for fargene/bildet i mine øyne. Av kommentarer over skjønner jeg det mulignes er snakk om forskjellige kameraer? Kanskje prøve å normalisere sortnivå på de ulike kildene før klipp fra dem settes sammen slik.

Ellers: Fine vinkler, liker fyllklippene med liten dybdeskarphet, najs graphics. Hvilken font er brukt?

torgrim

Takk for den CC!
Kan vel si meg enig i hva du sier om kontrast og farger nå. I noen klipp føler jeg at fargene er veldig fine! Men som du sier, i noen er fargene utvasket og klippene har litt lite kontrast. Tar en nærmere titt på det til nesten gang.
Brukte en font jeg fant på dafont sine nettsider.

SkedsmoSimen

skjønner det med musikken... hvis det ikke bare er meg da, for her hakker den meget! men the doors "lagde" jævla bra musikk ja! smud edit hele veien.

stian

Sitat fra: eirik s på 10 februar 2011, 17:03:42
Sitatmen musikken kunne vært bedre

Det burde vært straffbart å si noe sånt i enhver sammenheng der det brukes musikk av The Doors.
a life filled with peace, love and music