jaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Startet av -BMX-, 4 desember 2006, 21:07:12

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

-BMX-

endelig fikk jeg en sykel :D  men viste det ikke....pappa hadde kjøpt en tigercat....så sier han gå ned å puss tene ....så gjorde jeg det...så sier min far jeg går ut en tur...også når han kommer hjem sier han gå ned å lig dette på rommet (et blad :D ) så kaster jeg blade inn på rommet.der står sykelen men jeg så det ikke ....så kommer pappa å sier har du rydet så sier jeg ja...men han later at han ikke tror på meg...så går vi inn på rommet mitt så snur jeg på hode og skulle si : se...men der ser jeg en sykel...jeg-eg-e mast stemmen begynnte nesten å grine ...det var syyyyyyyyyykt  :o  :-* tigercat  :-*

MM

Det merket har jeg aldrig hørt om...
gratulerer!

Simen

Gratulerer så meget ;)

Gleder meg til jeg får sykkel og! ;D

ola bmx

Pointless team member

Holger

Gratulerer! Har aldrig hørt om det merket jeg heller:P
BB

eirik s

Det er en Free Agent-sykkel. Og den er sikkert grei nok, men neste gang faren din skal kjøpe sykkel til deg i all hemmelighet, bør han nok få litt tips herfra først. Det er en grunn til at det ikke anbefales å kjøpe BMX-sykkel fra vanlige sports- eller sykkelbutikker... Men gratulerer og lykke til.

-BMX-

ser veldig bra ut...pluss han kjøpte den fra en som har kjørt bmx

-BMX-

hvordan legger jeg inn bilder  :-X

per martin

grattis, av en eller annen merkelig grunn fikk jeg kjempe lyst til og sykle når jeg leste dette inlegget.

teh_vegar


BmX Dud


MeaN

gratulerer, du virker veldi gla)))

om det er din sykkel på avatar, så bør du ha styre paralelt med gaffel....also ikke so langt framm....
zup?

Thomas

Sitat fra: -BMX- på  4 desember 2006, 21:23:42
ser veldig bra ut...pluss han kjøpte den fra en som har kjørt bmx

Også kalt salgstriks? =\ Aldri stol på selgere, jeg har vært en selv. Og jeg kan love deg at selgere lyver :P  Hvor mange tror du ikke kjøper bmx av en som sier han selv har kjørt/kjører bmx?
-Sgitnuar_

eirik s

Pluss at selv om det er en del ting fedre er flinke til, så er sjelden "å kjøpe BMX-sykkel til poden i all hemmelighet uten å innhente gode råd først" en av de tinga...

CrimsoN

Han er drit gla no når han har fått seg ny sykkel , ikke ødelegg for han nå..
Gratulere så mye ;D Sykle mye no ! Og vist noen deler er litt dårlige kan du jo bytte ut enkelt deler over tid ;)
Lykke til videre med syklinga !