Fylle luft i dekkene!

Startet av pappagutt, 7 november 2008, 17:24:40

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

pappagutt

Jeez!

Klarer ikke å få luft i dekkene! Bruker en hekt vanlig nål som man fyller opp ballene med, men lufta går bare ut, og jeg har allerede brukket 2 nåler >:( Fikk alltid hjelp av en kamerat, men han flyttet til Russland, nærmere bestemt Nizjnij Novgorod, som ligger i det Nizjnij Novgorod oblast distriktet med hele 1 311 252 innbyggere! Miljøet er ikke sætlig stort der borte sa han...

sebb

du skal ikke pumpe opp et sykkeldekk med BALLpumpe vettø, du må skaffe deg en sykkelpumpe, for den nålen på ballpumpa treffer da den nålen som er i ventilen til slangen i dekket, så da går luften ut, så du må skaffe deg en Sykkelpumpe :)

RL1

1. Hva skjer med at så mange skriver tilfeldige ord med stor bokstav plutselig? er det Den nye Dillen?

2. Prøv med en sånn her:
MilkshakeCo.

pappagutt

Er det en egen nål for sykler? Er det dyrt? Hvor får man tak i det? Hva skal jeg si når jeg kommer til betjeningen? Har alle land SYKKELnål? Tviler på at de har det i Russland, den kameraten som jeg nevte som flytta til Russland nærmere bestemt Nizjnij Novgorod, som ligger i det Nizjnij Novgorod oblast distriktet med hele 1 311 252 innbyggere! han har ikke nevnt noe om SYKKELnål... ???

Tjalve

få pappaen din til å gå på butikken og spørre etter "sykkelpumpe"
box fresh

eirik s


Truls

det bildet er mad stygt eirik..
EMO is fun

pappagutt


Lasse

Sitat fra: pappagutt på  7 november 2008, 18:19:24
Sitat fra: eirik s på  7 november 2008, 18:10:45


Morra di? Ligger i så fall i familien...

Omg kan noen slette han fra forumet eller noe.

Og pappagutt hvor gammel er du? 10? eller er du bare en voksen mann uten venner som føler seg tøff av og hvere kul på internett?
Katten

Damir

Fylle luft i dekket med ballpumpe...
Nå har jeg faen meg hørt alt...

Men Ontopic, du skal sikkert ha en sykkel pumpe til bilventil.
Det funker IKKE å bruke en liten Nål til ballpumpa på en bilventil.
- Do what you like,
  and you will like what you did.      Stefan Lantschner

botn

Sitat fra: pappagutt på  7 november 2008, 17:46:34
Er det en egen nål for sykler? Er det dyrt? Hvor får man tak i det? Hva skal jeg si når jeg kommer til betjeningen? Har alle land SYKKELnål? Tviler på at de har det i Russland, den kameraten som jeg nevte som flytta til Russland nærmere bestemt Nizjnij Novgorod, som ligger i det Nizjnij Novgorod oblast distriktet med hele 1 311 252 innbyggere! han har ikke nevnt noe om SYKKELnål... ???

LOL, du skal jo ikke ha en nøl, til og pumpe lufi en sykkel slange...!
her  skal du høre en ting,   det er sånne butikker, som de selger bensin og slikt.. tror det kalles bensinstajon , er litt usikker..   der kan man bruke en sånn slange som henger fra veggen :O

og så fester du den på ventilien, så fyller man luft i dekket  :O:O

Gerber

Sitat fra: RL1 på  7 november 2008, 17:41:31
1. Hva skjer med at så mange skriver tilfeldige ord med stor bokstav plutselig? er det Den nye Dillen?

2. Prøv med en sånn her:


Neineinei, RAP er den nye dillen!

r-r-r-rundbøyelig











nei, men helt seriøst: