07-syklene fra wtp har kommet!

Startet av perkristian, 15 september 2006, 18:15:02

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

tyrileif

Ja står uten pegs nå.. Har ikke pipeforlenger her så må få lånt meg det. Trur egentlig ikke det blir så mye rails på meg enda uansett. Har bare sykla fullsuss freeride siste året så litt uvant med så stiv og liten sykkel men d går sikkert fort over.

eirik s

Du bør tre bremsekabelen på framsida av styret  ;)

SteinG

er det du som har måttet tre inn bremsewire, og feste sete?
legg wiren foran styret ja, og vinkle sete litt mer opp.

tyrileif

Jeg som måtte feste styre, tre setepinnen ned i ramma og sette på forhjulet ja ;)
Takk for tipsa :)

Ace

Hva synes du om sykkelen da tyrileif ? jeg har ganskje tenkt å bestille den så hvis du kunne sagt hva som er pluss med den og hva som er minus hadde det vært flott. Har hørt at det ikke er bresefester på den, bare et hull du fester forbremsen i. Funker det egentlig ??

perkristian

det er slik for det er ikke mange som brukerforbrems.. og hvis de har forbrems så bruker de iaf slik med to fester

tyrileif

Jeg må ha litt mer tid for å venne meg til den lille sykkelen. Har heller dårlig med sammenlignings grunnlag siden så vidt har sitti på en bmx før:) Men jeg er kjempe fornøyd! Som du kan se på bilde har jeg tatt av forbremsen. Sykla litt i duskrein i dag og da var d faen ikke mye brems å hente..  Gleder meg til å teste litt i hallen og på dirts når dem blir klare.

SK

Vurderer og parkere F3'n og kjøpe 07 Beyond på BaB.no
Er det sant at den kun veier 12,67?
Noen som vet hvor mye den veier med pegs?
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

BmX Dud

konge sykler ;) skall kjøppe WTP Addict bmx ;D når eg har nok peng :D

Leifi

jeg har kjøpt 07 beyond, kommer om en uke ;D
yay, i ride little bike