"Kommunikasjon" med Intersport

Startet av eirik s, 22 juni 2009, 12:47:42

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Ole Brum

Jeg må ha truffet Bulls Eye selv om det aldri var meningen .
Føler meg beæret av ett slikt utfyllende svar .
Jeg tror du er en fin fyr jeg, men du vet det ikke selv .
Slutt å sparke i alle retninger ;-)

eirik s

Seriøst: Hva er det du prater om? Hvilke retninger? Alt jeg sa er direkte respons på noe du sa, så da kan du like godt si det samme om deg sjøl.
Hvis du prøver deg som hobbypsykolog tror jeg at jeg vil anbefale deg å holde deg på hobby-stadiet, i hvert fall...

Var spørsmålene mine virkelig så vanskelig å svare på?

P.S. Åssen var det med syklinga?

Ole Brum

Nå må jeg legge meg .Kanskje er jeg på imorgen ,kanskje ikke .
Om ikke jeg er her er det sikkert mangen andre mye yngre enn meg som ikke tør å si deg imot .
Jeg har aldri sagt at jeg er flink å sykle .Du som er det burde bruke det positivt .
Ikke bryt ned ti år gamle gutter ,bygg de opp ;-)

(Beklager igjen evt. tegnsettingsfeil )

eirik s

Siden du tydeligvis er komplett ut av stand til å fortsette en diskusjon på bakgrunn av motargumentene til den andre parten, men bare fortsetter å si det samme (det er forresten definisjonen på en kverulant), så kan du godt bare drite i det for min del. Jeg gidder i hvert fall ikke å gjenta ting du ikke svarer på allikevel...

Og jeg har aldri utfordra dine sykkel-evner. Jeg har stilt spørsmål ved om du har noen BMX-interesse i det hele tatt, siden det er få tegn til det i det du har skrevet til nå.

SitatIkke bryt ned ti år gamle gutter ,bygg de opp ;-)
Dette mener jeg fra dypet av mitt hjerte: Fuck you! Du aner ikke hva du prater om...

Ole Brum

Da er vi igjen på ett nivå jeg ikke kan diskutere på .
Håper noen kan moderere denne tråden .

eirik s

Å dakar, sa slemme mannen stygge ord? Hvis du ikke skjønte hvor det kom fra, veit jeg virkelig ikke hva jeg skal si. Eller er det greit å påstå at noen bryter ned barn i din verden, når du ikke en gang gidder å adressere de argumentene der jeg påstår det motsatte?

Andy K

Er Ole Brumm LarsBmx med en ny bruker kanskje?

eirik s

Sitat fra: Andy K på 23 juni 2009, 02:08:59
Er Ole Brumm LarsBmx med en ny bruker kanskje?
Så dum er han da ikke?

Andy K


eirik s

Men nå må du passe deg, Andreas, så du ikke bare "aper etter meg"...

Ole Brum

Nå hever jeg meg over, og sier godnatt  :)
Klør i fingrene etter å slippe meg ned på ditt nivå .......men klarer å la være .
Sov godt Eirik !


(Beklager skrive og tegnsettingsfeil )

eirik s

#41
Sjekk PM'en din først, da. Jeg synes virkelig ikke noe av det jeg sier burde være så vanskelig å komme med en respons til. Men passiv-aggressive hersketeknikker er en fin ting, for da slipper man å være saklig...

SitatKlør i fingrene etter å slippe meg ned på ditt nivå .......men klarer å la være .
Betyr det at du skal prøve å argumentere for ting og ikke bare gjenta det samme? Da må du gjerne slippe deg ned...

P.S. Jeg burde vel sjekke åssen det står til med Ola. Han må jo være helt på bånn etter å vært utsatt for nedbrytinga mi i flere år...

Andy K

Sitat fra: Ole Brum på 23 juni 2009, 01:55:41
Da er vi igjen på ett nivå jeg ikke kan diskutere på .
Håper noen kan moderere denne tråden .

Hvilket nivå "diskuterer" du på?
Sitat fra: eirik s på 23 juni 2009, 02:14:08
P.S. Jeg burde vel sjekke åssen det står til med Ola. Han må jo være helt på bånn etter å vært utsatt for nedbrytinga mi i flere år...

Tror Ola tok til vett og droppet forumet for syklinga.


eirik s

Ja, den som var så fornuftig...

MCM

jeg tror ole brum er en oppdiktet kar
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.