Skatepark i Malvik

Startet av Jonas, 13 desember 2012, 21:13:24

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Jonas

Nå har det seg slik at kommunen har bestemt seg for å lage skatepark til oss ungdommen. Vi har også blitt nominert til "folkets tælpris", og kommet oss videre til finalen. Derfor trenger jeg hjelp fra dere til å vinne dette tullet! Send "Tælpris 5" til 2242 for å bidra til en awesome park bare 40 min fra Trondheim. http://www.mb.no/lokalenyheter/article6391936.ece


Som jeg skrev på facebook:
"Hjelp ungdommen å komme seg unna fotballen! Send "Tælpris 5" til 2242! 50000,- skinnende blanke kroner må ikke gå til organisasjoner som egentlig ska ha inntekt! Vi har nok turstier og dritt rundt om i Malvikmarka, og ikke unner vi de bortskjemte Vikhammerfolka tennisbane heller! Stem for endelig å få et tilbud for ungdom i Malvik som ikke er interessert i verken fotball eller korps, for annet enn det er det veldig dårlig tilrettelagt for. Stem på skatepark."

Leifi

yay, i ride little bike

warland

Melding er sendt :D håper for guds skyld at dere vinner, hadde noe lignende opplegg i Levanger "back in 2011". Surt men sant, havnet vi på andreplass og kommunen brukte 500k på en tur sti langt helvete oppe i Åsen, framfor en skatepark til en verdi av 500k. Life sucks!
"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min

Jonas

Takk for at dere stemmer!


Warland: Jeg vil påstå at ditt eksempel er kommuner i et nøtteskall: bruke mest mulig penger på minst mulig. Eneste grunnen til å bruke penger på turstier er jo fordi folk er for late til å gå opp nye selv..

warland

Sitat fra: Jonas på 13 desember 2012, 22:04:36
Takk for at dere stemmer!


Warland: Jeg vil påstå at ditt eksempel er kommuner i et nøtteskall: bruke mest mulig penger på minst mulig. Eneste grunnen til å bruke penger på turstier er jo fordi folk er for late til å gå opp nye selv..
word!
"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min

SK

Stemt fra både min å dama sin tlf :) Lykke til!
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Jonas

Sitat fra: SK på 14 desember 2012, 09:05:33
Stemt fra både min å dama sin tlf :) Lykke til!
Herlig! Håper flere gjør det samme!

Jonas