Hovedmeny

REDbike

Startet av Adrian KH Maurud, 8 januar 2013, 18:15:18

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Adrian KH Maurud

hei, vet ikke om det er mange som husker sykkel team prosjektet jeg drev på med for en stund siden. dette gikk ikke direkte bra. og ble nedlagt. men i sommer ble det dannet ett nytt team, dette teamet heter redbike og består av syklister fra hamar området. de som vil kan sjekke ut facebook siden vår ;)
https://www.facebook.com/RedbikeProductions
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

Mateusz

for en ny trend med alle de sykkel team'ene.. og Productions på slutten høres skikkelig proff ut..
men ellers gleder meg til å se noen edit fra dere ; )

Adrian KH Maurud

hyggelig med positiv feedback :) ble skuffende lite edits med kun den ene editen av meg i høst, men håper på flere til sommeren. vurderer også og lage en liten "2012 edit" med klipp/bilder av hele teamet også, men må snakke med de andre først.
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

TønsbergBendik

Sitat fra: Adrian KH Maurud på  9 januar 2013, 16:25:59
hyggelig med positiv feedback :) ble skuffende lite edits med kun den ene editen av meg i høst, men håper på flere til sommeren. vurderer også og lage en liten "2012 edit" med klipp/bilder av hele teamet også, men må snakke med de andre først.
Hvor stort er "hele" teamet?

Adrian KH Maurud

vi er vel 4 stykker+fotograf nå, men håper på og "bli større" til sommeren. fotografen driver også og ordner nettside til oss. ikke det at jeg ser ett behov for det da...
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

TønsbergBendik

#5
Sitat fra: Adrian KH Maurud på 10 januar 2013, 08:12:49
vi er vel 4 stykker+fotograf nå, men håper på og "bli større" til sommeren. fotografen driver også og ordner nettside til oss. ikke det at jeg ser ett behov for det da...
En utdannet fotograf eller en 13 år gammel hobbyfotograf?

Jonas

Sitat fra: TønsbergBendik på 10 januar 2013, 11:46:41
Et utdannet fotograf eller en 13 år gammel hobbyfotograf?
En fyr med kamera

Adrian KH Maurud

han er ikke utdanna fotograf, men jobber som fotograf
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

Mateusz

Sitat fra: Mateus på  9 januar 2013, 10:05:43
for en ny trend med alle de sykkel team'ene.. og Productions på slutten høres skikkelig proff ut..
Sitat fra: Adrian KH Maurud på  9 januar 2013, 16:25:59
hyggelig med positiv feedback :)
det var ironisk..



Sitat fra: Mateus på  9 januar 2013, 10:05:43
men ellers gleder meg til å se noen edit fra dere ; )
det var ikke ironisk ; )

.magnus.

Trenger jo virkelig ikke være utdannet fotograf for å kunne være fotograf da.

Adrian KH Maurud

Skjønte at det første var ironisk mateus. Vet det er mye team greier nå. Det er det att du gleder deg til og se editer fra oss som er positivt :)
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!