Status på miljøet

Startet av cc, 30 mars 2014, 23:27:25

0 Medlemmer og 2 Gjester leser dette emnet.

cc

Sitat fra: SK på  5 mars 2014, 20:44:38
Hva skjer med at miljøet vokser og vokser men ingen gidder å dra på de få arrangementene som foregår?

Synes dette ville være interessant å snakke litt om.

Er det faktisk slik at miljøet vokser?

Jeg sitter med inntrykk av at det har stagnert en del og ikke lengre vokser slik det gjorde for et par sesonger siden.
1. Hvor mange aktive bmxere finnes der du normalt kjører? Eller om det er lettere å svare på; Hvor mange andre pleier du sykle med?

Kunne jo vært interessant å få samlet noen tall på solgte sykler, men vi må skille mellom støttemedlemmer med en nedstøvet bmx i garasjen og faktiske aktive bmxere. Vanskelig å få tallet på de aktive, det letteste er kanskje via en felles organisasjon..?

Et organisert forbund for freestyle?
2. Hva tenker folket om organisering av BMX Freestyle i Norge?
Det har vært oppe til diskusjon noen ganger men det har vel falt ut fordi vi aldri har kunnet gjøre det helt på egne premisser. Skulle være bedre sjanse den dag i dag med nye organisasjonsformer og frivillighetsregister osv. Pluss/minus?

Eivind

Jeg har også et inntrykk av at det har stagnert litt. Tror det er flere som sykler enn det man tror, men siden sider som f.eks bmx.no og utfor.com omtrent ikke brukes lengre, så er det litt vanskeligere å komme i kontakt med andre i nærområdet som sykler om man ikke er venn med dem på face fra før av.


Jeg synes en form for organisering, eller noe lignende hadde vært lurt, ikke bare for oss som allerede er en del av miljøet, men også for kidsa. Husker fortsatt da jeg begynte å interessere meg for bmx, og satt å kikka på bmx.no og så på bilder osv. Vi burde kanskje få opp slike gallerier på siden igjen?

SK

Kan hende at jeg har mistforstått.
Jeg synes jeg ser nye edits av "kids" hele tiden.. Navn jeg ikke kjenner igjen. Men igjen.. så er det endel som har slutta de siste åra.
Jeg tror ikke at miljøet har minka/minker noe særlig fordi. Det er jo som sagt bare at alle bruker Facebook istedetfor BMX.no noe som er synd :/
Huska når jeg starta, da kunne jeg tilbringe flere timer daglig på forumet, leste om alt mulig, nye bikechecks daglig og massevis av edits og jeg tror de nye bmxerne går glipp av mye kjekk info ved å ikke bruke siden.
Der jeg sykler har miljøet vokst seg fra 1(meg) til å være 5 aktive(ish) syklister de siste 2 årene da..

Jeg har prøvd å dele siden og poste jevnt her men virker ikke som om det hjelper så mye..
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

TønsbergMag

er mange kids som har starta her ivertfall
sprutnic

Adrian KH Maurud

Her i Hamar ser jeg miljøet vokser. Men ingen registrerer seg her på forumet, tiden hjemme bruker de ikke på BMX men gaming, haha
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!