Skal kjøpe bmx, Twenty Marshall eller Alone Initiate??

Startet av HaroRider, 31 oktober 2006, 20:47:50

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

SimenF

Sitat fra: Jørgen S. G. på  4 november 2006, 18:26:25
Sitat fra: Simen F på  4 november 2006, 00:59:31
Sitat fra: IneeD$ på  4 november 2006, 00:16:53
Å sorry att jeg ikke er så god  skrive på bokmål... :P

...god Å skrive på bokmål, takk
God til å skrive på bokmål, takk?

Jeg bare tøysa litte grann da vettu ;)
100% av alle telefonkioskvoldtekter skjer i, eller rundt en telefonkiosk. Det samme med telefonkioskdrap, og telefonkioskran!

cc

Folkens, det er ikke ønskelig at dere skal skrive innlegg bare for å rette på skrivefeil hos andre. Svar hvis dere kan svare på spørsmålet i tråden eller komme med noe annet nytt. Så kan dere eventuelt ta med retting av feil som en liten PS! til slutt, men ikke overdriv. Man kan ikke anta at alle er på samme nivå i rettskrivning her, og jeg synes heller ikke det skal være noen forutsetning eller et stort poeng for å poste.

Jeg vet om en god del aktive bmxere som er innom og leser her, men lar være å poste fordi folk plukker så fælt på sånne småfeil, og jeg synes det er kjipt. Det er nok mange andre som har mye kult å bidra med, og jeg synes ikke det skal være sånn at de kvier seg for å gjøre det pga rettskrivning. Det er et forum om bmx, så konsentrér dere om bmx-innholdet.

Dette gjelder spesielt i disse andre kategoriene enn "diverse".


Rednass

jeg har alone'n  den ruler anbefaler den, mn da må du også bestille pegs med.

erikk

Sitat fra: Rednass på 10 november 2006, 07:39:51
jeg har alone'n  den ruler anbefaler den, mn da må du også bestille pegs med.

Bare lurer på en ting.. Går det an å ta Barspin med Alone initiate ?.. Er nybegynner og har vurdert å kjøpe den jeg å ..

* aka mads

Sitat fra: erikk på 11 november 2006, 17:06:10
Bare lurer på en ting.. Går det an å ta Barspin med Alone initiate ?.. Er nybegynner og har vurdert å kjøpe den jeg å ..

Det går helt fint å ta barspin på Alonen, kabelen går sikker en eller to runder rundt, så må du bare spinne den tilbake. Hvorfor ikke gyro; fordi enkel kabel gir mer bremsekraft.
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

eirik s

SitatHvorfor ikke gyro; fordi enkel kabel gir mer bremsekraft.

Snakk for deg sjøl. Jeg utfordrer en hver til å sammenligne med min gyro-brems...

BergenTorArne

hvor mange år har du brukt på å optimalisere bremseoppsettet ditt da, Eirik? :P
nææææh

* aka mads

For min del ga slick kabel bedre kraft en med gyro, men hver sin smak
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

eirik s

Sitathvor mange år har du brukt på å optimalisere bremseoppsettet ditt da, Eirik? Tongue

Hæ? Jeg fikk min første 990 i '93 eller noe sånt, og så trengte jeg vel en uke eller to på å finne ut hva som funket best, og så har jeg gjort det samme siden. Det er ikke sånn at jeg stadig oppdager nye og lure ting i forhold til bremseoppsett. Så for å svare på spørsmålet ditt: To uker for 13 år siden. It ain't rocket science, people...

erikk

Burde man vente til 10 Januar til 07 modellene kommer ut på www.bmxelement.no eller kjøpe Alone Initiate Eller Twenty Marshall nå ? (Skal kansje få den til jul)

cc

Hvis det er snakk om å vente fra julaften til 10. januar så tror jeg jeg ville ventet og sett hva som kom, det kan jo hende det er store forandringer. Ellers enn det så er det litt et spørsmål om du virkelig får brukt sykkelen noe særlig i de få dagene som skiller, og så er det jo seff smak og behag.

SteinG

Alone er samme neste år. Hvis du skal ha Marshall til jul må du bestille nå, har bare noen få igjen

erikk


Singletta

Sitat fra: erikk på 14 november 2006, 15:05:24
Er Marshall den samme neste år også ?
hvis ikke marshall hadde vært den samme neste år hadde ikke den blitt kallt Twenty Marshall 2007, den som kommer neste år altså.