Åpning av Tryvann bike park

Startet av cc, 30 august 2007, 22:57:15

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

cc

Da er det endelig klart for åpning av Tryvann Bike park, som dere har lest om i denne tråden. Møt opp fra klokka 14 på lørdag!
Det blir sykling, grilling og litt annet som skjer, vi planlegger en streetrunde senere på dagen også.

Det er viktig at vi viser ansikt denne lørdagen, og viser at vi er mange i miljøet og at behovet for et mer permanent anlegg er tilstede. Vi vil fortsette å jobbe på mot et nytt inneanlegg i Oslo, men vi må altså møte opp mannsterke nå på lørdag. Håper å se deg der, gjerne med venner, og med eller uten sykkel.

Vi håper også på at flatlandere kan ta seg en tur, det er jo mye asfalt å leke på der...

Se forøvrig http://www.tryvann.no for mer info.

magge

Jeg kommer, si ifra om det trengs folk tidligere for en siste "finish".
Vi sees muligens i morra også, gir deg et ring.
M out.
Dust yourself off and try again.

MCM

Skulle ønske jeg kunne komme.. men har visst sagt ja til jobbing i helga.. faen ta meg selv
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

thebmxboy

Jeg skulle dit helt til jeg fant ut at mormor ble 70 år samme dag!  :-\ (ja, faktisk)

eirik s

Vi hadde litt uflaks med været i dag, men Donkey, CC og Adrian dro på til alles glede. Vil også berømme de som har giddet å stå på der oppe (spesielt Condrup, selvfølgelig). Synd det ikke ble mer sykling i dag.

P.S. Mr. Tell: Du fikk akkurat "micropart" i den kommende filmen. Og jeg vil se dem whip'en satt ;)
P.P.S. Fikk sinnsykt 80-talls-flashback av bekledningen til MTB-gutta  ;D

Rune


cc

Altabjørn har slengt ut et par bilder på http://www.terrengsykkel.no/ubb/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=434885&page=1&fpart=3
Adrian gikk som vanlig ca dobbelt så høyt som alle andre, og jaggu gjør han ikke triksene sine der oppe også. Props.

Synd med været, takk til dere som trosset det og møtte opp! Ble en kort, men god session. Om noen vil opp og kjøre fremover, si fra, - meldt fint vær i morgen.... men sofagris resten av dagen nå, mildt sagt sliten. Peace

magge

Kul dag selv om det regna, å props til dere som dro på!

Byråden virka jo gira på å satse videre på området, kult å høre
en mann i politikken snakke så positivt om vår type "sport".


Hvis noen tenker å ta turen i morra (søndag) eller seinere, please send meg en PM :)
Dust yourself off and try again.

eirik s

Sitat fra: magge på  1 september 2007, 23:28:01

Byråden virka jo gira på å satse videre på området, kult å høre
en mann i politikken snakke så positivt om vår type "sport".


Mulig jeg er veldig negativ, men nå er det valg om en uke, så jeg stoler ikke en dritt på hva som kommer ut av kjeften til de folka der...

petter speth

haha nå, sier de og gjør alt for å vinne valgkampen :p  det kom en sv (tror jeg det var) kis løpende rundt i blokkene her jeg bor å delte ut roser.. LOL

sayrion

Sitat fra: pettertveten på  4 september 2007, 22:49:44
haha nå, sier de og gjør alt for å vinne valgkampen :p  det kom en sv (tror jeg det var) kis løpende rundt i blokkene her jeg bor å delte ut roser.. LOL

Det var nok AP. De som deler ut roser =) Stem AP så får du en skitten Rose ved neste valget. Sjøl stemmer jeg Skatepark Partiet

magge

Sitat fra: eirik s på  1 september 2007, 23:41:52
Sitat fra: magge på  1 september 2007, 23:28:01

Byråden virka jo gira på å satse videre på området, kult å høre
en mann i politikken snakke så positivt om vår type "sport".


Mulig jeg er veldig negativ, men nå er det valg om en uke, så jeg stoler ikke en dritt på hva som kommer ut av kjeften til de folka der...

Word, trur nok du har rett.
Dust yourself off and try again.