Arena Bekkestua åpningsjam

Startet av cc, 23 juni 2006, 23:04:43

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

magge

Dust yourself off and try again.

eirik s


magge

Nei hvorfor ikke? Likte det jeg så, trur Alek og jeg tar en tur fra Hamar. Rekker nok ikke første åpningstimen though.
Dust yourself off and try again.

eirik s

Ser ut som det ikke blir noe særlig offisielt program, bare sykling. Så kom når dere vil. Tviler på om veldig mange av oss er der kl 9, uansett. Jeg skal ut med jobben kvelden før, så  ;)

crazy d

han karen på showet i sandvika(faren til stian larsen) sa jo at vi bare kunne bruke hallen til det vi vil den dagen..! så vi har hallen for oss selv den dagen :)

eirik s

Vi håper i hvert fall at skaterne respekterer det. Personlig har jeg mine tvil, men...

I kveld var vi (CC, Salvesen, Dygg og meg) og malte siste rest innendørs, og fikk testa stashet bittelitt. Ja, det er trangt, men med litt tilvenning kan det nok bli gøy også.

cc

Både hallen og uteområdet er forbeholdt bmx på lørdag 2 september.

I kveld ble vi ferdige med hallen! Vi har fått god trening i både feing og rulling (watch out Dordi)


Hallen står nå klar til bruk:


Jeg synes absolutt Martin (faren til Stian Larsen) fortjener kred. Nevner dette siden du ikke tok ham med, Eirik ;) . Han har vært tilstede mer enn noen av oss andre, og har har jobbet hardest av alle hver gang. Han er den eneste dugnadsforelderen i hele Oslo-området, meget trist, men det står desto mer respekt av det - for han er alltid på plass likevel. Tusen takk for innsats, Martin!

Alle som vil ha dirt/trails på nm i år, send meg pm nå, eller snakk med meg på jam'et på lørdag! Vi kommer til å dra rett fra jam til Horten for å bygge trails - og vi trenger all hjelp vi kan få!

eirik s

Oops! Det var ikke meninga, Martin. Jeg tenkte egentlig mest på de som var der og testa tingene da jeg skreiv det. Har ennå ikke sett Martin på en sykkel, nemlig... ;D

magge

Når på dagen regner folk med å komme?
Dust yourself off and try again.

Flames

Jeg kommer Kl 9 og skal være der et par timer. Skal legg igen posters til NM til de som skal henge opp/levere ut til de stedene der de bor.
Jeg var ut å sykle skikkelig for første gang i går siden jeg operete i mai. Har vært ut litt før men måtte altid gi meg etter kort tid. Gleder meg til å kom i form. Håper det blir en fett bmx høst !!!!

Jacko

Var rimelig stappa fult av folk der, fikk en fin overdose av berter som løp rundt og skreik i ekstremt høye og ubehaglige toner..
Men fikk nå sett litt sykling fra folka her da=)

eirik s

Bare for å oppklare litt: Noen av oss skulle egentlig kjøre en "ordentlig" demo inne, men det var rett og slett for mye folk. Så vi sykla utendørs i stedet. Og siden jeg, for å si det mildt, ikke stoler helt på den jumpboxen som står der vil jeg gi masse props til Lars Tulebox, Alex Donkey, Crazy D, Stian Larsen, Stensburger og andre for at de dro på og risikerte nærkontakt med fjortispupper om og om igjen...
Vi kommer forhåpentligvis tilbake sterkere i  morra...

Jacko

Var rimelig fult inne ja, tilbrakte omtrent 5min der før jeg fant ut at det var bedre og sitte ute og se på folka på jump boxn

Anki

Synes det var kult med alle fjortissene jeg. Men det blir nok bedre imorgen.

Jacko

får håpe det, rekker ikke komme ditt før kl 4 jeg da:/