Hovedmeny

Holke-Tråden

Startet av TønsbergMag, 7 mars 2009, 20:47:37

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Anki

Odyssey Levan. Tynne, korte og Odyssey.

SondreKRS

Liker Ross best
Men Edwin er også gode!

Gerber

Sitat fra: tønsberg mag på  7 mars 2009, 20:47:37
Her kan du skrive hvem holker du syns er best og finest og alt det der. Begrunnelse er alltid fint også ;)
Det heter HVILKE holker - HVILKE!!!


Edwins - isipisi.

Lasse

edwin, de er gode og bite på.
Katten

sebb


KolbotnChris

Mine favoritter: Griswald, Edwins og Longneck

Griswald: De er veldig gode å holde i og du har godt grep! en ting som skjedde med mine er at de sprakk opp.. de er også kanskje litt for tykke

Edwins: utrolig myke, gode og du har godt grep på dem! ett minus er at de slites veldig fort ut..

Longneck: i starten er de harde, stive å ekle egentlig, men etterhvert blir de mye mykere og du får bra grep på dem! En annen positiv ting med disse er at du kan ha dem i ett år.. de er veldig slitesterke
:)

lil'mag


SK

Digger både edwins og ruben, men jeg sliter de ut på 1/2 måneds tid, og jeg sykler ikke såå mye.
Har Kink gripsa nå, og de er sykt gode.
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Andy K

Jeg har prøvd :

shadow lil dirty - for tynne
animal edwin -perfekt
macneil houndstooth - utslitt på ei uke
odi longnecks - helt jævlige
fly ruben - nja,ok
mutiny logo - ganske gode
wtp mike brennan nyc - for tynne
twenty logo - meget gode
Odsy griswalds - bare helt fjærne

og det jeg har kommet fram til er at de beste gripsa er Animal edwin

Ruggeland

Jeg foretrekker ODI Longnecks eller FIT Logo.

De fleste kjenner vel til Longnecks. Logo er som Longnecks, men litt tynnere og mykere. De er muligens litt for myke, da de har en tendens til å krype innover på styret litt, men er ikke verre enn å dra de ut igjen av og til. Har hatt de en stund også nå. Ellers har jeg likt Edwin-grips på de syklene jeg har prøvd med disse, men har aldri hatt et par selv.

Forsøkte meg på et par/en tubo-grip. Fikk den aldri på, for den revnet da jeg forsøkte å dra den inn på styret. Men det lille inntrykket jeg rakk å få var at de var sinnsykt glatte mtp. svette hender. Noen andre som kan bekrefte/avkrefte det?
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

henrikBergen

er det seriøst ingen som elsker v-grips??? mener det er de desidert beste gripsene. de er litt glatte i starten, men når du får slitt vekk pittelitt er de sinnsykt gode! så varer de 1-2år om du sykler sinnsykt mye...  kjører med ruben nå. de er ok, skjønner ikke hvorfor jeg ikke kjører v-grips

v e g a r d

Sitat fra: C-Man på  8 mars 2009, 18:35:07
Forsøkte meg på et par/en tubo-grip. Fikk den aldri på, for den revnet da jeg forsøkte å dra den inn på styret. Men det lille inntrykket jeg rakk å få var at de var sinnsykt glatte mtp. svette hender. Noen andre som kan bekrefte/avkrefte det?

jeg hadde ikke noe problem med at de ble glatte, men digge var de ikke..

oskarø

Edwin for de er myke.
Ty Morrow///Dan foley///Garret reynolds///           Stefan lanctsner///dakota roche///

mike93

Animal Edwin fordi de har ett godt grepp og er myke.
Og
Wethepeople Rhombus fordi de også har godt grep og myke.

Tjalve

Animal edwin syntes jeg er best fordi det er bra grep + at de er myke. Eneste problemet er at de blir utslitt altfor kjapt.

Primo Corey Martinez gripsa var veldig tykke, noe som var digg, men syntes de burde ha vært mykere og bedre mønster. gadd ikke bruke de mer etter 2 uker og gikk over til de hullete edwinsa mine igjen, mye bedre.
box fresh