lørdagsåpen skatehall nær oslo utenom nøsted?

Startet av Adrian KH Maurud, 21 november 2012, 15:58:37

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Adrian KH Maurud

Hei. Vet noen om en skatehall som er åpen for bmx på lørdager? Utenom nøsted? Familien skal på dagstur til oslo samme helg som openjam. Får ikke deltatt der, men vil få sykla den helga :P
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

eirik s

Vi er ikke akkurat bortskjemt med innehaller her til lands, så det eneste alternativet er Arena Bekkestua, men den har sykkeldager onsdag, torsdag og søndag.

Adrian KH Maurud

Har sjekka ut åpningstiden på bekkestua... Får vel være med og se på lego league finale jeg da... Skjønner ikke helt greia med skate vs. Bmx jeg, om de mener pegsa våre ødelegger haller (hvertfall det argumentet de bruker i hamar) kan de jo bare gi oss pegs forbud/pleg påbud ???
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

SkedsmoSimen

Sitat fra: Adrian KH Maurud på 21 november 2012, 22:28:15
Skjønner ikke helt greia med skate vs. Bmx jeg, om de mener pegsa våre ødelegger haller (hvertfall det argumentet de bruker i hamar) kan de jo bare gi oss pegs forbud/pleg påbud ???
WOWOWOW rooooo neer, ingen her har sagt noe om bmx versus skate!

eirik s

Skjønner heller ikke helt hvor du vil hen med det. Grunnen til at det er separerte dager på Bekkestua, er rett og slett fordi det ikke er plass til å skate og BMX samtidig. Det har aldri vært snakk om å holde sykler utenfor der...

Adrian KH Maurud

Mente ikke bokstavelig talt skate vs. Bmx. Men den greia med at skaters "hater" på bmx syklister. Er for og ha forskjellige dager. Men her i hamar blir vi helt utestengt
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

SkedsmoSimen