Nattåpent i Nøstedhallen

Startet av Trond i Nøstedhallen, 23 november 2006, 23:12:30

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Trond i Nøstedhallen

Hei, alle sammen!
Artig å følge med på disse sidene. Nå har jeg blitt en bruker selv. Derfor vil jeg komme med en del opplysninger: Det blir nattåpent fra fredag 8/12 kl 19.00 til lørdag kl. 15.00. Da er det kjøring hele natten!!
Har du lyst til å ta deg en blund, så gjør det. Inngangspris er kr.100,-. Ca kl.03.00 på natten blir det bl.annet trukket ut en del premier blandt dere som har betalt inngang. En av premiene er en helt ny BMX! Dette er selvsagt både for BMX og de andre som et fåtall av dere er så "sinte" på! I Nøstedhallen er alle, uansett sykkeltype, velkomne! Det er kun her på forum jeg hører at noen misliker de større sykklene. Ingen sier noe til meg når dere er i hallen. Jeg tror dere vet at dere kan komme til meg eller Bente å si det dere har på hjertet. Vi er der for brukernes skyld.
For dere som ikke kan komme før lørdag, så er det vanlig inngangspris(kr.50,-). Da mister dere muligheten på å sikre dere en BMX!
Nøstedhallen skal utvide: Trialhallen skal gjøres om til et eget område for nybegynnere og andre som skal trene seg opp til å bli gode på BMx, skateboardet eller inlines. Det vil hjelpe en del på køene i "storhallen". Det vil også bli en egen klatrevegg(buldrevegg) nederst i den gamle trialhallen. Dette  skal stå ferdig til jul.
Jeg kan også fortelle at besøket i Nøstedhallen har økt med ca 10 % i forhold til i 2005.
Kontakt meg gjerne. Telefonnummeret finner dere på www.nostedhallen.no.
Hilsen Bente og Trond.

Jacko

Flott flott, likte spessielt delen med utviding:P

Erik

superdupert.

er det mulig å få komme inn i hallen om man kommer før på dagen. for oss som kommer fra et lite stykka unna, altså.

og som en kommentar til utvidelsen: bygg foampit!
Sykkel: sykkel

Eirik.E

Sitat fra: Erik på 24 november 2006, 00:51:10
superdupert.

er det mulig å få komme inn i hallen om man kommer før på dagen. for oss som kommer fra et lite stykka unna, altså.

og som en kommentar til utvidelsen: bygg foampit!

Amen!

Trond i Nøstedhallen

Selvsagt, så får de som trenger det, anledning til å komme inn i hallen tidligere. Må ha beskjed om ca tidspunkt dagen før.
Det er BMX tid lørdag 11.30 til 15.00. Hallen er nyvasket!
Trond

Simen

Hvor mye koster det å leie sykkel da?

Eirik.E

Sitat fra: Simen på 24 november 2006, 14:30:41
Hvor mye koster det å leie sykkel da?

Sist jeg var der var det 30 kr, du kan sjekke om det står noe på nettsiden

Simen

okey. har vært der å leid sykkel før men tenkte kanskje det kunne vært mer nå.


Går det an å forhåndsleie? sånn at jeg er sikker på at jeg får sykkel. litt kjipt å komme der å betale hundre kroner for å se på alle de andre sykkle :P

Jacko

Hvis du ringer Trond så regner jeg med det lar seg ordne.

fozzy07

hei Trond så hygelig at du kommer med info..hvor skal alle man sove i nøstedhllen???

Rune


Thomas

Man bør jo sove... Noen kompiser av meg og jeg fant ut en gang at vi skulle tråkke hele natta... Når klokken var 4-5 var vi så trøtte og jævlige at hver gang vi prøvde ut noe, så tryna vi... Hadde ikke balanse eller noe. Så kanskje noen vil trenge litt søvn ;)
-Sgitnuar_

eirik s

Poenget er jo at det nattsykling, da. Det er nok av steder å sove, i og for seg, men hvis det er som forrige gang blir ikke lysa tatt om natta og sånn (som under NM 2005). Så hvis man vil sove, må man tåle at det er aktivitet rundt seg...

Rune

Bra at dere kidsa sover litt. Så vi andre kan få bruke parken.