Grener under NM

Startet av eirik s, 7 juli 2006, 16:43:07

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

eirik s

Som dere forhåpentligvis har fått med dere, har NM 2006 blitt flyttet til Horten. Vi er i gang med å sette opp program, men vil ha litt feedback i forhold til antall grener.

Det er fastatt at det blir Street/Park, Miniramp og Dirt (forutsatt at vi får bygga hopp).

Det vi først og fremst lurer på er om det er interesse for flatland i år. Og jeg vil høre fra potensielle deltagere, ikke nødvndigvis bare de som har lyst til å se på flat. Får vi mer enn 4-5 deltagere blir det flatland i år. Men vi vil helst vite det på forhånd, som sagt.
Det samme gjelder i og for seg vert, men der er det vel egentlig bare Lundsør som har noe å gjøre hvis han sykler ennå.

Det kommer info fortløpende

P.S. Er det varmt nok blir det nok litt lakejumping også. Han "gutten som skreik og sang" har lovet å gjøre flipwhip  ;D

OleA

Ganske sikker på at jeg vil være der i år også, og hvis det blir flat konk, så kan jeg sikkert delta bare for moro skyld. Hvis ikke hadde det vært kult å kanskje fått til et flat jam der, så flatterne ikke bare komme for å se på. Er ikke så veldig ofte vi møter andre flattere, så det hadde absolutt vært moro.
K-town / Granli knights

Flat out vegan

Kanskje greit å høre fra dem som IKKE vil og, så slipper man lure.

"Nei".

BroderHuck

Hadde jeg klart lines, hadde jeg definitivt blitt med.
High Hopes.

OleA

Det er bare å delta for moroa med det. Første gang jeg var med kunne jeg null niks, men det var moro for det.
Men fremdeles, tror ikke interessen for konk er spes stor, så hvis folk liksom bare kommer så bare jammer vi i stedet. Parken i Horten er ikke spes for flat uansett. Slik jeg husker den da.
K-town / Granli knights

Bønna

Lake jump må vi få til:) Våtdrakt er tingen!!

Akoll

Flatjam utenfor Lidl! den spotten er smuut ass, og diger, mm.

Anders W

jepp,  det er som audun sier at parkeringsplassen ved lidl i horten er helt flat og fin, smuud!

Fredrik

#8
Jeg blir med i Street/park og Mini...;)  Er det ikke bowl der å da? Hadde vært fett med en Bowl Jam!
Er det mange mil fra Oslo til Horten?

eirik s

Nå var det ikke det vi spurte om akkurat nå da. Påmelding og annen info kommer seinere. Og bowlen er en del av mini-konkurransen...
Fra Oslo til Horten er det vel ca 1-1,5 timer kjøretur

MCM

jeg kan være med i flat, hehe... men jeg gidder ikke ta med to sykler, så da må jeg eventuelt låne en sykkel.. eller bare bruke streetsykkelen
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

crazy d

lakejumping hadde vært kult. dirt er også bra å ha som gren.. bra med litt forandring fra drammen i fjord.!det er vel ikke så alt for mange i norge som kjører vert ???

eirik s

Sitatdet er vel ikke så alt for mange i norge som kjører vert

Kanskje derfor jeg skrev:"men der er det vel egentlig bare Lundsør som har noe å gjøre hvis han sykler ennå."

cc

Jeg ser ikke noe behov for vert, men synes det ville vært artig om vi fikk se en flatkonk slik vi så i Horten 2003.
Lakejump må vi jo også klare å få til, det blir bra!

psx

vil det bli bygd kicker med landing i den nye parken?