BMX NM-06 Film

Startet av remi, 19 september 2006, 16:05:23

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

remi

jeg har puttet sammen ett par klipp å lagt til musikk bare. Hadde over 1 time med film å lete igjennom så filmen er kanskje litt slurvete å sånnt men det får gå,filmen er 90mb og varer 9min. Kom med tilbakemeldinger, takk :)

http://rapidshare.de/files/33615597/BMXNM-06.mpg.html
back by popular demand

Jacko

fin, enkelt laget og ikke alt det dumme dilldallet som folk ofte slenger på..

Stilig film

henrikBergen

bra du (dere) tok ansvar og fikk laget en film! fikk med mye kjøring, men ble det ikke filmet noe fra dirt? hadde vært koslig med et innslag av det også. eller konge!

remi

Sitat fra: henrikBergen på 19 september 2006, 16:56:29
bra du (dere) tok ansvar og fikk laget en film! fikk med mye kjøring, men ble det ikke filmet noe fra dirt? hadde vært koslig med et innslag av det også. eller konge!
^

grunnen til jeg ikke fikk med noe fra dirt var fordi jeg ikke hadde mer film igjen :-\
back by popular demand

cc

Stilig, remi - good job, gangstah.

Hvis noen har problemer med å laste ned, si fra her, så kan jeg få lagt den her på sida.

lil'mag

Jeg har problemer med og laste ned :-\

harry


eirik s

Kul film, Remi. Men jeg ville vurdert et annet filformat. 90 mb på 9 minutter bør ha bedre kvalitet enn det der...

haffi


Hege

Smooth! Akkurat passe lang og du fikk med det viktigste. Masse fin kjøring, og jeg er ekstra fin når man zoomer opp i ansiktet :-)

Arne sure knows how to shake those hips!

remi

back by popular demand

Erik

Sitat fra: Hege på 19 september 2006, 20:16:37
Smooth! Akkurat passe lang og du fikk med det viktigste. Masse fin kjøring, og jeg er ekstra fin når man zoomer opp i ansiktet :-)

Arne sure knows how to shake those hips!

du er jo alltid ekstra fin ;)

stilig film, litt plagsomt med de svarte pausene mellom de småklippa midt i. kult og se whip til disasteren min :)
Sykkel: sykkel

Haribo

Meget bra film! likte den sinnsykt mye bedre enn min :)  tror jeg legger filming på hylla!!! :)

perkristian

ja dritbra film, ser ut som du bruker litt zoom også slik at du iaf. klarer å se triksa godt, i motsetning til en anna jeg så (husker ikke hvilken), da var det 0 zoom å ganske langt ifra..
men den skulle vart 5 sek til så hadde vi sett den siste 540-en :'( for den så jævla bra ut

Thomas

Stiiiilig film! Den er skikkelig kul, og jeg savner NM så syykt nå... Gleder meg til neste år, bra stemning, bra folk og hyggelig sted å være.
-Sgitnuar_