Spine

Startet av Fr£|)RiK, 24 september 2006, 16:47:57

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Fr£|)RiK

hvordan gjør man spine?? jeg kan du flyout men når jeg kjører mot spinen trekker jeg meg liksom...

cc

Kjør litt på skrå, sørg for å lande den veien som blir riktig i quarter. Altså: Hvis du normalt svinger til venstre på en rampe, er det antakelig lettest å kjøre på skrå mot høyre opp spinen (som blir motsatt av vanlig ja), og så heller lande "rett" vei på andre siden.

Fr£|)RiK

Sitat fra: cc på 24 september 2006, 19:29:03
Kjør litt på skrå, sørg for å lande den veien som blir riktig i quarter. Altså: Hvis du normalt svinger til venstre på en rampe, er det antakelig lettest å kjøre på skrå mot høyre opp spinen (som blir motsatt av vanlig ja), og så heller lande "rett" vei på andre siden.

vet ikke helt om jeg sjønte helt men det det føles rett for meg og komme inn fra høyre (i quater svinger jeg mot høyre og)
var det slik du mente? att jeg skal da gå inn fra høyre? eller??

eirik s

Se video av andre som kjører spine. Da bør du skjønne greia ganske fort...

harry


cc

Her er et bilde som viser kjøreretning i alle fall.

henrikBergen

jeg gjør det motsatt... hopper mot høyre i quater, men svinger mot høyre i spine og lander "opposite". grunnen for det er at jeg i starten syntes at det var vanskelig i satse "opposite", men at det var lett å lande motsatt. nå tror jeg egentlig det er ett fett, men så lenge du kommer skrått inn på spinen pleier det å gå fint.

petter speth

når man kjører inn i rampa kjører man skrå til høyere og spinner mot menstere og motsatt?

BMXgutten

Jeg svinger og tar air i rampen til venstere og hopper over spinen til venstere.
Motsatt fra det som er sagt, men har i det siste fått en perfekt flyt over.

Mitt tips er å finne ut hvordan du vil tvike sykkelen først, og derreter velge kjøreretning.
Så er det bare å kjøre på, du lander nokk ikke så pent de første gangene men etter litt øving så kommer det seg. ;)