Sutretråden.

Startet av Rølla, 9 oktober 2006, 20:48:41

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Rølla

Syntes det er mye eder og galle ute blant div. tråder. Sååå her har alle som trenger og sippe litt, muligheten til det. Vær sakelig og ikke spam. Er man ufin/usakelig/spydig/osv. låses tråden. Takk.
.Bikers unite.

cc

Jeg holdt jo på å flytte mens du skrev, Rune. *Sutre om hvor lite tålmodig folk er ang denne gratis sida* Tsk ;)

Rølla

Takk CC. Blir så suttrete at jeg tuller det til.
.Bikers unite.

Rølla

Det er noen på forumet her som er utrolig sippete og såre besserwissere, dere må huske på at det er ikke alle som har like peiling som dere, og gi folk en tjangs før dere tar dem i øra. Det er heller ikke deres jobb å gjøre det. Selvom det er mange som spør om "dumme" ting, hjelper det ikke at dere fyller trådene deres med hvor teite dere syntes de og spørsmålene deres er. Husk at brorparten her er kids som er nybegynnere. Jeg syntes det er en skikkelig dårlig holdning og ha ovenfor dem.
.Bikers unite.

eirik s

#4
I og før seg greit nok, men det det reageres på oftest er jo at disse "nybegynnerne" ikke gidder å 1. Lese "les dette først"-postene, og 2.  Tenke bittelittegrann før de skriver. Det er forskjell på uvitenhet fordi man er uerfaren og korttenkthet...

Rølla

Enig med deg. Men det det er bare og si til folk at de må bruke søkefunksjonen (Selvom man blir lei av og si det). Istedet for og drite dem ut eller være spydig. Jeg skjønner at man har lyst. Syntes og man kan det til en viss grad hvis folk ikke oppfører seg. Men det er stort sett uvitenhet som er grunnen. Gi folk en tjangs og en sakelig forklaring/grunn, før man tyner dem.
.Bikers unite.

cc

Ja, Rølla, dette er skikkelig trist, og utrolig teit. Jeg har også fått høre dette fra flere andre som bare er innom forumet av og til. Det er noen som setter seg selv i en eliteklasse og ønsker å drite i alle nye, hvorfor er jeg ikke sikker på? Er det fordi de føler at de selv har det bra nok, klarer seg med det miljøet som er? Jeg forstår aldeles ikke holdningen, jeg husker tiden da det var en liten sensasjon å se en annen person med en bmx-sykkel, likegyldig om vedkommende syklet aktivt på den selv eller ei. Det var ikke noen tvil - man stormet bort til personen for å bli kjent! Fra den gang er det nå blitt mange flere av oss, men hvorfor skal det endre holdningen vår til andre bmxere, uavhengig av om de måtte være mer eller mindre erfarne?

Det hadde vært kult om folk kunne tatt initiativ til å skrive guider, på en eller annen måte prøve å hjelpe folk istedenfor bare å klage eller å peke på hva andre gjør feil. Er det ikke bedre at folk begynner med bmx istedenfor fotball, eller skate?

Eirik: Joda, men det reageres ofte på bagateller også, jeg får 3-5 mail daglig ang. rapporterte poster, en god del av dem ser jeg selv ikke noe problem med.

Rune

RL1 er flink til å rapportere

Rølla

Yeah! Godt sagt CC. Det er skikkelig dårlig holdning og ha.
Det er nettop den greia jeg syntes er noe av det beste med BMX. Det er like stor del det sosiale som det "sportslige" Så og være ovenifra og ned er en ting som hører hjemme helt andre steder.
.Bikers unite.

OleA

Det regner og er kaldt når jeg faktisk vil sykle, og er fint vær når jeg har andre planer.  buhu
K-town / Granli knights

Erik

Sitat fra: cc på  9 oktober 2006, 21:41:32
Er det fordi de føler at de selv har det bra nok, klarer seg med det miljøet som er? Jeg forstår aldeles ikke holdningen, jeg husker tiden da det var en liten sensasjon å se en annen person med en bmx-sykkel, likegyldig om vedkommende syklet aktivt på den selv eller ei. Det var ikke noen tvil - man stormet bort til personen for å bli kjent! Fra den gang er det nå blitt mange flere av oss, men hvorfor skal det endre holdningen vår til andre bmxere, uavhengig av om de måtte være mer eller mindre erfarne?

e9. norge begynner å minne om usa sånn sett, der leser jeg stadig vekk om folk fra samme by som ikke kjenner hverandre. her kjenner vi jo de fleste, så det er bra. håper det vil fortsette sånn.

og litt sipping:
jeg vil sykle. har ikke sykla siden nm. drit og tiss.
Sykkel: sykkel

Henning

Sitat fra: eirik s på  9 oktober 2006, 21:25:36
I og før seg greit nok, men det det reageres på oftest er jo at disse "nybegynnerne" ikke gidder å 1. Lese "les dette først"-postene, og 2.  Tenke bittelittegrann før de skriver. Det er forskjell på uvitenhet fordi man er uerfaren og korttenkthet...
Jeg må si at jeg er nybegynner men jeg tok meg i alle fall tid til og lese gamle tråder og andre nyttige ting..
Alt jeg trengte og vite om BMX ligger alle rede inne her på siden..
Jeg forstår hvorfor mange blir gretne..
Det at mange spør opp at de samme spørsmålene skaper en veldig negativ følelse inne på dette forumet..
Det er ikke bra..
Så jeg benytter denne tia til og sutre over alle som maser opp at om gamle ting..
Nye brukere burde ikke få skrive på en uke....

harry

jeg er trist som faen.

Rune


bmx92

er trist siden det er dårli vær og iiiiiiii$$$$$ kalt når jeg sykler til skolen.:P
og gretten fordi det går så dritt på skolen.. og jeg er gretten på dritt læreren våres KIRSTI brenn