Er denne bra?

Startet av fredrik69, 16 mars 2012, 21:26:11

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

fredrik69

Hei.Skal kansje kjøpe ny BMX.Å da lurte jeg på om denne Bmx'en er bra?   http://www.bikeshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=19523

TK

Alt ettersom hva du har hatt før, og hva du mener med bra.
Den duger sikkert til en nybegynner i noen måneder, men så prøver du en kompis sin sykkel som er av bedre kvalitet.
Etter det suger den.

fredrik69

Kompisen min har en sykkel på 15-16 kg.Så da tror jeg den der er bedre!

krølle


fredrik69

Har tenkt å kjøpe noe til 3000-3500 helst under 3000.Fordi jeg har ikke så masse penger.Men finner nesten ikke noe...

krølle

da sparer du til du har rundt 4k så kjøper du en ultra mega sykkel fra element :)

Leifi

Geometri/styrke/vektfordeling er uansett viktigere enn totalvekt.
Har ikke hørt mye om den sykkelen, men når en sykkel til 3k veier mindre enn 12 kilo, da tviler jeg på kvaliteten!

Ser at både ramme, gaffel og styre er hi-tensile stål istedenfor chromoly, allerede der har du en god indikasjon på svakhet/dårlig kvalitet.

Kjøper du fra element får du ikke bare en bedre sykkel, men du støtter også det norske bmx-miljøet!
yay, i ride little bike

mr.nismo

Sitat fra: Leifi på 17 mars 2012, 18:13:49
Kjøper du fra element får du ikke bare en bedre sykkel, men du støtter også det norske bmx-miljøet!
og der var det på'n igjen
Laurel


Truls

Sitat fra: MasterMX på 18 mars 2012, 01:38:51
Sitat fra: Leifi på 17 mars 2012, 18:13:49
Kjøper du fra element får du ikke bare en bedre sykkel, men du støtter også det norske bmx-miljøet!
og der var det på'n igjen

men det er jo sant, vis ikke folk handler på element vil vi ikke ha en bmx butikk i norge. uten vil miljøet bli mindre og dårligere.
det beste med element er uansett servicen, steinar er service kongen. han pleide faktisk å jobbe på slottet, så han er veldig vennlig og kunde innstilt.
EMO is fun

mr.nismo

Servicen er jævlig god den:P
Laurel

Rune

Viktigere enn prisen. Hvor høy er du, hvor gammel er du og har du planer om å bruke sykkelen hardt?
Den sykkelen du ser på er 20.25". Det er ganske kort i grunn. Den er også i Hi-ten stål, å det tåler ikke så veldig mye egentlig. Den sykkelen der er lagd for de minste kidsa, som akkurat har startet med bmx. Hvis du fortsatt er i vekst så ville jeg kanskje tatt høyde for det.

fredrik69

Fant ut hva jeg skal ha.Stenger tråden;-)