Factory jam 2010

Startet av Rune, 16 september 2009, 10:05:33

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Don Runo

Anki, kan jeg bo hos deg? Du kan sitte på med meg hvis jeg kan bo hos deg.
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

DanielSandvik

jeg kommer om en og en halv uke ;)              kommer på factory også
I rather be fishing

Rune

Sitat fra: SK på 16 september 2009, 20:30:32
Gleder meg! Vandrehjemmet var fantastisk :) Bare langdrygt å gå opp den helvetes lange bakken etter en dag med sykling :P
Bra at det ble den helga, hvem skal vinne vis lil'mag ikke er til stedet? :O

Du må lese bedre.

Don Runo

Jeg tar meg selv i å sjekke denne tråden hele tiden fordi jeg gleder meg så fælt.
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

tell

Sitat fra: eirik s på 16 september 2009, 18:40:45
Vi sliter litt med "i fjord"/"i år" her, ser jeg. Ganske lenge til nyttår ennå...
Hehe, et kjent fenomen. Hvis alle bare kunne sagt "forrige" gang hadde nok hele problemet vært løst..

Datoen er satt av! Looking forward to it!

Tjalve

Forrige gang var dritkult. vandrehjemmet var dritkult. jeg kommer denne gangen! håper det blir dritkult.
box fresh

Håkon

Sitat fra: BergenTjalve
dritkult. dritkult. dritkult.

Jeg kommer, og det blir dritkult. Men jeg deltar ikke i konkurransen, bare sånt det er sagt!
Tjalvæææ

Kristoffer.R

Sitat fra: Håkon på 16 september 2009, 22:04:10
Sitat fra: BergenTjalve
dritkult. dritkult. dritkult.

Jeg kommer, og det blir dritkult. Men jeg deltar ikke i konkurransen, bare sånt det er sagt!

Også folk som hadde så store forventinger...

Nicolas

Asbjøøøøørn,, sove hos deg?

I'll Be There! <3
Natta                                                                      God Morgen                                                                                                             Sykle?                                         Ja!

Håkon

Sitat fra: Kristoffer.R
Også folk som hadde så store forventinger...

Ja. Syntes det er dårlig gjort å la folk glede seg til at jeg skal komme i mange måneder, så jeg syntes det er like greit å si ifra at jeg ikke blir med nå.
Tjalvæææ

torgrim

sovesofaen hos gøran blir herlig <3

Ruggeland

Sitat fra: Scott på 16 september 2009, 17:32:44
Vandrehjemmet er konge med digg frokost for en billig penge ! Var der i fjord og det var utrolig gøy å bo der spessielt når du får se Christian og Mats fyllesjuk med krus rester i gapet fra dagen før ... Factoryjam anbefales veldig og det blir sikkert 2 ganger så mye show enn i fjord !

Det var en hard morgen ja. Uff. Men kaffe fikser det meste.

Sitat fra: eirik s på 16 september 2009, 18:40:45
Vi sliter litt med "i fjord"/"i år" her, ser jeg. Ganske lenge til nyttår ennå...

For ikke å snakke om at det er ganske vått "i fjord".

Super stoked på factory. Gleder meg allerede. Regner med det blir vandrehjemet igjen.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

Hermann

Sitat fra: Torgrim på 17 september 2009, 00:38:44
sovesofaen hos gøran blir herlig <3

Du kan spørre de som bodde der sist, hvor "herlig" det var?:)

Espen

Sitat fra: eirik s på 16 september 2009, 18:40:45
Vi sliter litt med "i fjord"/"i år" her, ser jeg. Ganske lenge til nyttår ennå...

you just dont see it, do you?

FJ er nyttårs aften
Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.

Bergen Trym

Bergen