KHE Thripple threath LT stjålet 30.10.08 på Lade

Startet av pet, 30 oktober 2008, 21:06:55

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

pet

Klokken 20.36 idag ble sykkelen stjålet rett ved hovedinngangen til Stormberg på Lade i Trondheim. Klokken 20.34 gikk jeg ifra sykkelen, og når jeg kom tilbake 2 minutter senere var den vekk. Det ble observert en hvit varebil med 1 mann som gikk ut fra den, så den er antageligvis blitt stjelt "proffesjonelt".

Dette suger, men hvis noen ser en oransje KHE Thripple Threath LT, med stolen peg foran, prism peg bak, twisted pc som er gjennomsiktig grå, sunday triumph styre, reverse nav bak, ingen bremser og mest karakteristisk av alt: 24 seven bar-ends så si ifra til en eller annen i bmx-miljøet i trondheim.. Mitt nummer er 91866831

Mvh.
Petrit



v e g a r d

hva skjer med at alle sykler som blir stjålet er tripple treat?

men det er jævlig kjipern :/

Lete etter den i latvia?


Åsmund


Bue

Neei! Ikke Pet sin sykkel!
Faen! Det må være en gjeng som drar rundt. Dette er ikke den første. Og det har skjedd på kort tid. Mtber, bmxer
ja.
Faen! =(

BergenTorArne

Noen må fikse sporing på sykkeln sin og prøve å få den stjelt! Så kan man drepe de som tar den :)
nææææh

botn

Sitat fra: BergenTorArne på 30 oktober 2008, 22:24:47
Noen må fikse sporing på sykkeln sin og prøve å få den stjelt! Så kan man drepe de som tar den :)


WORD!


men seriøst, det har vært ganske mange sykler nå for tidne som blir stjelt, spiselt i trondheim!


kansje det er samme person som har tatt alle? isåfall funker ideen til torarne     SUPERHUCKLYTRONICAL godt!

Leifi

det er plankepushernes nyeste taktikk!

men eg hate de som stjal sykkelen din!

skal si ifra viss det dukker opp noe sånt her!
yay, i ride little bike

MCM

Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.