Hovedmeny

Hvilket styre???

Startet av RemZZZo, 14 mars 2009, 23:15:55

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

RemZZZo

Hvilket styre burde jeg ha? trenger et svært men ikke alt for svært og ganske brett..

sebb

luna er smuuth, selvom det ikke er så veldig bredt da...

Håkon

Shadow Vultrus i 8,5", dialed all day
Tjalvæææ

KolbotnChris

et kakestyre.. det som er best.. jordbær styre er også kult! men jeg liker egentlig best kanin styrer

henrikBergen

de fleste styrer som er store har ikke mogostor crossbar, så du kan uten problem kutte de (rørkutter clas o kr79). derfor trenger de å tenke høyde før bredde (siden den kan tilpasses). Husk barends, hvertfall hvis du skal kutte styre..

Erik

hva har du nå og hva er galt/feil med det?
Sykkel: sykkel

RL1

Marius her på forumet har et Seshin-styre som er 28.5" bredt og 8.125 høyt.
MilkshakeCo.

Spunky

han har et haro styre, ikke noe gale han vil hare ha nytt og fra et merke som er kjent xD :D

Håkon

Sitat fra: RL1
Seshin-styre.
Tjalvæææ

RemZZZo

Sitat fra: BH på 18 mars 2009, 17:22:22
han har et haro styre, ikke noe gale han vil hare ha nytt og fra et merke som er kjent xD :D
Det funker ja men det er jo ditt så vær gang jeg sier "Styre mitt" sier du at det ar ditt :PP

Spunky

Sitat fra: hEnn på 18 mars 2009, 17:37:11
Sitat fra: BH på 18 mars 2009, 17:22:22
han har et haro styre, ikke noe gale han vil hare ha nytt og fra et merke som er kjent xD :D
Det funker ja men det er jo ditt så vær gang jeg sier "Styre mitt" sier du at det ar ditt :PP

Unødvendig spam!

RemZZZo

Sitat fra: BH på 18 mars 2009, 17:38:57
Sitat fra: hEnn på 18 mars 2009, 17:37:11
Sitat fra: BH på 18 mars 2009, 17:22:22
han har et haro styre, ikke noe gale han vil hare ha nytt og fra et merke som er kjent xD :D
Det funker ja men det er jo ditt så vær gang jeg sier "Styre mitt" sier du at det ar ditt :PP

Unødvendig spam!
sier bare grunnen jeg!!!

NaaDeN

hold kjeften på dokkor fægs <3 u now i love u guys!

Henning eg har et tree branch styre som eg ska selga ;)

Ring meg 92498830 om det e intresangt, hvis du lure på specs n shit så se på bmxelement

TønsbergDavid

Nathan Williams

Tommywhite

Vinnie bars. ganske godt styre