Nybegynner, tips?

Startet av Aicon, 8 januar 2008, 17:04:56

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

p-c

Mange kjente bmx-folk internasjonalt, men her er noen av de mest kjente, tror jeg: Scotty Cranmer, Mike Spinner, Dave Mirra, Chase Hawk, Dakota Roche, Ryan Nyquist, Simon Tabron, Stephen Murray, Daniel Dhers, Jamie Bestwick, Mike Aitken, Aaron Ross, Eddie Cleveland, Brian Foster, Edwin Delarosa, Van Homan, James Foster, Corey Martinez... Har garantert glemt noen, så det er bare si ifra.

Aicon

Nei er du gal, hadde ingen planer om å kjøpe på gsport o.l.
Vil bare ha en fet sykkel som en fin for nybegynnere, helst med for og bakbrems og til en rimelig penge..
Og når du sier pegs så er vel det de stengene på forhjulet og bakhjulet? Må ha det ja, helst.

august93

Hvis du kjøper fra element får du med montert bakbrems og en forbrems som ikke er montert
men du kan jo spørre element om de kan montere forbremsen for deg når du bestiller.

Aicon

Sitat fra: Thomas M på  9 januar 2008, 14:04:16
h
hvis du ikke skal gå for noen av syklene på element(noe jeg hadde gjort) så burde du ihvertfall kjøpe en sykkel med 4 pegs,gjerne for -og bakbrems(som du har skrevet) og helst vanlig baknav. det er fordi da finner du ut hva du liker.


Hvor ville du kjøpt fra da? Siden du nevnte at du ikke ville bestillt fra bmxelement. Noen andre eventuelle steder / eventuell sykkel?

Jon

NEI. Kjøp barbados! 
Fetere sykkel til den prisen får du ikke!!!

bmx22

Sitat fra: JonBergen på  9 januar 2008, 20:14:10
NEI. Kjøp barbados! 
Fetere sykkel til den prisen får du ikke!!!

WORD! den er utrolig digg! lover deg!

Billig,Kul,God og sexy! du kommer ikke til å angre

får vi håpe

Jon

"Får vi håpe" Var litt liten skrift du...
BergenChris er homo

eirik s

SitatSiden du nevnte at du ikke ville bestillt fra bmxelement.
Det var ikke det han mente. Hold deg borte fra merket "Element", som er noe helt annet enn butikken www.bmxelement.no (som selvfølgelig anbefales på¨det vameste)

Jon

øøøh...
Sitat fra: Aicon på  9 januar 2008, 20:10:57
Sitat fra: Thomas M på  9 januar 2008, 14:04:16
h
hvis du ikke skal gå for noen av syklene på element

Hvor ville du kjøpt fra da?


Sitat fra: eirik s på  9 januar 2008, 21:11:19
SitatSiden du nevnte at du ikke ville bestillt fra bmxelement.
Det var ikke det han mente. Hold deg borte fra merket "Element", som er noe helt annet enn butikken www.bmxelement.no (som selvfølgelig anbefales på¨det vameste)



Hva mener du..?

RL1

MilkshakeCo.

eirik s

Faen om jeg veit. Jeg forsto det som at Aicon misforsto det Thomas M sa her:
Sitather er noen sykkelmerker du burde holde deg unna:
yosemite,haro,de billigste mongooseene,element(ikke bmx butikken),decathlon,giant,specialized osv.

Aicon

Sitat fra: Thomas M på  9 januar 2008, 14:04:16
hvis du ikke skal gå for noen av syklene på element(noe jeg hadde gjort) så burde du ihvertfall kjøpe en sykkel med 4 pegs,gjerne for -og bakbrems(som du har skrevet) og helst vanlig baknav. det er fordi da finner du ut hva du liker.
Kanskje jeg fortsatt misforstår?

bmx92

Sitat fra: Aicon på  9 januar 2008, 22:50:54
Sitat fra: Thomas M på  9 januar 2008, 14:04:16
hvis du ikke skal gå for noen av syklene på element(noe jeg hadde gjort) så burde du ihvertfall kjøpe en sykkel med 4 pegs,gjerne for -og bakbrems(som du har skrevet) og helst vanlig baknav. det er fordi da finner du ut hva du liker.
Kanskje jeg fortsatt misforstår?

når han sier element mener han BMXelement- www.bmxelement.no
det er en nettbutikk drevet av en hardbarka bmx'r, grunnen til at folk sier du skal kjøpe der er at han veit hva han driver med, han selger ikke dritt og han er veldig grei hvis du har problemer.

eirik s

Problemet er at Thomas N inkluderte en henvisning til ett eller annet helt irrelevant "Element", som bare var med å øke forvirringa.
For enkelhets skyld: BMXElement (www.bmxelement.no) selger bare bra merker, har meget bra service og drives av en av Norges mest erfarne BMX-syklister. Det anbefales på det varmeste å handle derfra. Og glem det andre "element"-pratet...

P.S. Denne tråden ble veldig rotete ganske fort. Jeg veit at flere av dere føler dere er eksperter siden dere har syklet i et helt år. News flash: Det er dere ikke! Så det er fint om dere overlater sånne spørsmål/svar-greier til de som vet litt mer hva de prater om. OK?

:-Petter

Det innlegget der hadde jeg venta lenge på! w00t!