18 år på Bullet Konserten?

Startet av BMX Julian, 16 september 2008, 18:20:34

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Leifi

eg kjenne ein emo, å han høre bare på d hardeste han finne!
yay, i ride little bike

cc

Sitat fra: eirik s på 17 september 2008, 00:03:57
Et helt annet spørsmål bude heller være om det faktisk er folk over 18 som gidder å gå på Bullet for my Valentine. Uansett?
My thoughts exactly.

NaaDeN

Sitat fra: Leifi på 17 september 2008, 07:35:04
eg kjenne ein emo, å han høre bare på d hardeste han finne!

adrian?

BMX Julian

#18
Då tror eg isje han e en emo men kler seg som en. du er ikke en emo etter hvordan du kler deg. svarte klær å då e du skikkeli emo?. ingen av dere vet hva dere snakker om i det hele tatt. å koffor ska alle kritisere metall? gidd å gå rundt å snakk drit om musikk då. tapare

Ruggeland

Jeg kritiserer ikke metall, jeg HØRER på metall. Det er tydeligvis mer enn man kan si om deg hvis BFMV er din oppfatning av metall, no offence.

Du må tydeligvis se denne:
http://www.youtube.com/watch?v=AdASTkfi91E
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

bmx92

BFMV har fått emo stempel. Mange emoer jeg vet om hører på de. Og ingen har sagt at du er emo hvis du kler deg i svart. Jeg er 16 år og jeg er imot dette. Syntes det gikk strålende på Iron Maiden. Men jeg skal ikke på BFMV så care egentlig.
Og å diskutere musikk smak blir bare for dumt.

BMX Julian

enig i alt du sier bortsett fra at bfmv har emo stempel. kansje bittelitt. men å diskutere musikksmak er bare helt domt. dessuten,koffor skulle alle begynne å si alle idiotiske ting som di isje har peiling på å som eg isje bryr meg i d hele tatt om dies mening egentli. skriv i tråde hvis du likar di å vil sende klagemail. hvis isje, koffor bryr du dg m å skrive hær då??

BMXgutten

#22
Sitat fra: BergenJulian på 17 september 2008, 14:39:25
å koffor ska alle kritisere metall?

Jaa!!!
Bullet for my Valentine er jo skikkelig steinhardt.

http://www.youtube.com/watch?v=Fxkr74iZjPo&feature=related

BMX Julian

herregud det derre var sånn skikkeli fjortis greie som bare e helt teit. dette e skikkeli metall å dette isje.
First of all: har no virkelig aldri sagt at bullet var steinhardt
second of all: i den videoen har jo han/hon selfølgeli tatt det hardeste av "real" bandene og softeste av "fake"
third of all: i tilfelle du isje har fått d med dg. Det fins MANGE FORSKJELLIGE typer metall. noe mye hardere en andre. så hvis du siar at bullet isje e metall, så e du faen dom uten heller å vite en dritt av hva du snakker om. du er sikkert en idiot som er enig med denne videoen. selv foretrekker jeg mye hardere, deathcore f.eks
men jeg digger også bullet siden jeg er en som hører på mye metall å isje bare èn superhard metallsjanger. så du e isje littegrann higen på denne konserten en gang for du e så kul å BARE hørar på hardere musikk. herregud! skulle aldri brukt tiden min på deg

Jon


Gerber

Sitat fra: C-Man på 17 september 2008, 14:48:14
Jeg kritiserer ikke metall, jeg HØRER på metall. Det er tydeligvis mer enn man kan si om deg hvis BFMV er din oppfatning av metall, no offence.

C-man, du er ikke emo daa, du er jo gangster yo yo folk! du går med sånn stor caps :O

BMX Julian

du e så morsom Jon. du e jo en av de som har misforstått betydningen av emo :P

VIL IKKE HA SPAM I DENNE TRÅDEN JON!!!! :'( :'(

BergenAndreas

Sitat fra: Kenneth E på 17 september 2008, 16:10:45
Sitat fra: BergenJulian på 17 september 2008, 14:39:25
å koffor ska alle kritisere metall?

Jaa!!!
Bullet for my Valentine er jo skikkelig steinhardt.

http://www.youtube.com/watch?v=Fxkr74iZjPo&feature=related


eg gidder ikke bruke tid på å forsvare de andre bandene, men Avenged Sevenfold..e du helt dom? ka faen gjør de i den filmen? de har aldri SAGT at de e et metall band! de e alternativ & punk, hvertfall det albumet han tok den sangen fra..det e som og si at Kurt Nilsen ikke e metall å slenge drit om han for det..jævlig stygg youtube film...
Verdens beste sitat av Matt Berry: One day dude Im just gonna get of the bus, and Im gonna run into the woods and Ill never come back, and when I come back, Ill be the knife master!

BMX Julian

di e helt dom andreas. Og du som postet denne filmen! nesten endå værre. trodde du var så kul og tenkte: denne filmen har helt riktig å no får di smake. du e så forbanna dom. eg vet eg e teit å sur no men eg må bare. blir så oppgitt

Jokke

ikke les dette