Howto: 180 (enåtti)

Startet av Fr£|)RiK, 7 april 2006, 14:19:38

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

eirik s

Nå er vel "riktig" ganske relativt, men det er det som er mest vanlig med venstre foten forover, ja. Det lureste er egentlig å gjøre det som føles best  ;)

CrimsoN

Sitat fra: eirik s på 11 november 2006, 00:51:56
Nå er vel "riktig" ganske relativt, men det er det som er mest vanlig med venstre foten forover, ja. Det lureste er egentlig å gjøre det som føles best  ;)


Hehe :P Men venstre fot fram , og hoppe mot høgre ? Eg gjør hvertfall de :/ Komme hvertfall rundt 180 da ;D

Thomas

Anki sykler vel slik tror.. Hopper mot høyre og venstre fot fram. Kanskje du også blir en stylecat?
-Sgitnuar_

eirik s

SitatAnki sykler vel slik tror.. Hopper mot høyre og venstre fot fram. Kanskje du også blir en stylecat?

Det er rimelig normalt, da. Akkurat som høyre fot foran og rotasjon mor venstre er normalt. Det som er litt mer uvanlig er venstre/venstre og høyre/høyre, som kalles goofy.

En annen ting, hvis man lurer på noe sånt, hvorfor ikke bare se på en video? Det bør jo gi et visst inntrykk (selv om mange kjører begge veier nå for tida)...

2rd

folkens, sliter med 180...
sånn ca... hvor høy bunny-hopp må jeg klare for å få til noe som ligner på 180?
klarer bare ca 90...
Er det best i stor eller liten fart?
tips hadde vært topp!
tnx

2rd


MM

Jepp. det er mye lettere i quarter.

2rd

takk sga du ha! ;)
då får eg gå bort t quarteren å øva ;D

SimenF

Hver gang jeg tar 180 i quarter lander jeg på ræva :D
100% av alle telefonkioskvoldtekter skjer i, eller rundt en telefonkiosk. Det samme med telefonkioskdrap, og telefonkioskran!

2rd

hehe!
bare øve da;)
jeg heller har ikke kjangs... :-[

SimenF

I lufta og på bakken er nok det letteste å ta hundreogåtti på spør du meg :P
100% av alle telefonkioskvoldtekter skjer i, eller rundt en telefonkiosk. Det samme med telefonkioskdrap, og telefonkioskran!

2rd

ååh?
sliter med det jeg og, men har lixom ikke helt tørt å prøve quarter før... :-\

MM

Det er egentlig ikke så vanskelig.
Ett lite tips:
Jo lenger opp i quarteren du sykler før du hopper, jo lettere kommer du rundt.
(Min erfaring) ;)

eirik s

SitatHver gang jeg tar 180 i quarter lander jeg på ræva
Det er sannsynligvis fordi du satser for tidlig og tar i for mye rotasjon. En air i quarter kan egentlig ikke sammenlignes så veldig med 180 på bakken, siden det er ganske forskjellige teknikker. Men det stemmer at det er lesttest å komme rundt 180 grader i en quarter, ja...

2rd

takk for svar alle sammen;D;D;D
får bare gå å øve da