Vang Jam/(NM?) 2010

Startet av BergenTorArne, 24 februar 2010, 02:13:43

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

BergenTorArne

Vi har så smått begynt å tenke på årets Vang jam-arrangement i Vang, og da vil vi gjerne ha litt tilbakemedling/evaluering fra folket.

-Hva synes dere funka i fjor, og hva burde vært gjort annerledes?
-Spot-forslag?
-Tidspunkt?
-Og andre ting dere har tenkt på.

Det blir sannsynligvis noen småendringer i parken fra i fjor, siden det var tydelig at det ble dritkult etter hvert. Vi er også usikre på om det er noe vits i å ha med noen av punktene på scavengerlista i år, men heller bare bytte ut noen og så får man leke sjøl.
Planen er også at vi skal planlegge det tidligere i år, sannsynligvis før eller tidlig i sommerferien.

Any thoughts?

P.S hadde dere som var der i fjor det gøy?

Sånn ser vang ut:

Grindafjellet, sett fra skutshødn


Kreativ bilkjøring på åsen mot Helin


Høst i Vang


Buføring langs E16


Filefjell og sånn


Ja, vi har faktisk en skatepark også


Sånn så skateparken ut for lenge siden


Ikke sant det ser bra ut?
nææææh

oskarø

Jada den ser bra ut! Jeg har lyst til å dra til vang i år!
Ty Morrow///Dan foley///Garret reynolds///           Stefan lanctsner///dakota roche///

Tjalve

Var dritfett ifjor! eneste forbedringen jeg kan tenke meg er en bedre veibeskrivelse til skateparken i Vang, jeg og botn var jo på vei opp på fjellet.
box fresh

Åsmund



Fredag 31. Juli til Søndag 2. August?

BergenTorArne

Er det noen spesielle ønsker for nye obstacles? Vi har hatt en loop i tankene en stund
nææææh

MCM

Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

E:T fra ski

lager dere noe av dette så får dere en brus av meg http://www.unit23skatepark.co.uk/the-park

BergenTorArne

Det blir vanskelig, men vi kan sikkert fikse et sånt danserom som de har nederst på sida, om det er av interesse?
nææææh

dalåker

#8
oppfordrer alle til å ta med noe 2x4 eller plater eller noe. så kan vi lage noe sykt sammen og ha best trick på den. hælvete

eirik s

En ting jeg tenker på er at det er fint hvis ikke NM er på det samme stedet to år på rad. På den annen side, hvis ingen andre er interessert i å arrangere NM er det jo bare positivt om dere trår til igjen. Skal prøve å komme i år, uansett om det heter Vang Jam eller NM.

TK

Ta det noen dager tidligere daa.

Åsmund

Det der er ingen bestemt tid. Det passer sikkert best for de fleste å ha det i helga også. Og helga før kan ikke jeg jaffal

BergenTorArne

Tror ikke vi kaller det NM i år, så sant ingen blir dritsure om vi ikke har det, så det er fritt frem for andre å ta på seg det arrangementet.
Tidspunktet er vel og bare sånn ca. helga før skal hele vang på vinjerock, så da passer det nok veldig dårlig for oss å arrangere det.
nææææh

Anders Løten

Løten skate park er 10 ganger så bra, veit at noen av dere fra bmxelemnet har hvert der, sto på bloggen der, kunne heller hatt ett jam der !

eirik s

Sitat fra: flyanders på 27 februar 2010, 19:43:12
Løten skate park er 10 ganger så bra, veit at noen av dere fra bmxelemnet har hvert der, sto på bloggen der, kunne heller hatt ett jam der !

"Heller"? Hva med "i tillegg"? Det er bare å sette i gang å arrangerer sjøl, vøttø...