Ang. lakkering

Startet av botten, 27 mars 2007, 19:53:05

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

botten

Hello folkz!
Nå har jeg bladd litt i forskjellige tråder her, og jeg kan se at det er en god del som lakkerer syklene sine.
Og da lurer jeg på følgende; la oss si jeg kjøper en ferdig, komplett, original sykkel på bmxelement.com, går det da ann å lakkere sykkelen???
Jeg har liksom fått inntrykket av at alle som har lakkert sykkelen sin har bygd den selv.

Takker for gode svar.

kai

ja du kan lakkere rammen din. alle rammer kan lakkeres, du må bare ta av alle dellene og puse den ned for og så ha på primer og til slutt lakk.

botten

Ok, men det blir ikke dumt eller?
Hvor lang tid tar hele prosessen a?

Holger

Det kommer ann på hvor fort du pusser ramma, og har på lakk... Pussingen er drøyest
BB

botten

Ok, men blir det for n00blish å lakkere ei twenty marshall ramme for eksempel?

Holger

Nei, men gjør det ordetlig, eller så ser det "noobish" ut
BB

botten

Jaja, vi får se hva jeg gjør.
Dere får ha takk for gode svar a brødre ;)

botten

Er det vanlig å gjøre det a?
Og hvem er det som gjør det?

Jacko

gjør det hvis du vil eller ikke gjør det, hvorfor skal du bry deg om hva andre tenker om at du skal lakkere sykkeln?

botten

Det er jo greit å vite hva andre syns, også er det jo ikke no kult å bli sett på som n00b

Jørgen S. G.

Jeg hater det ordet... Du er jo en steintøff kar da trenger man jo ikke bry seg om hva andre mener. Folk synes forskjellige ting. Det eneste som betyr noe er hva du synes.

botten

Det var ingen dum setning ;D
Noen som har noen feite farger/ fargekombinasjoner å fåreslå?

BergenTorArne

Svart ramme, rosa gaffel, felger, pedaler og styre ;)
nææææh

OleA

Vet ud hvordan man blir sett på som en n00b? spørre mange spørsmål på et forum om hvordan å ikke bli sett på som en n00b.
Men vi er ikke pc-geeks her, så n00b er vel egentlig ikke et ord som brukes ofte i miljøet her.
Gjør det du vil med sykkelen din, følg din egen stil og ikke alle andre sin.
K-town / Granli knights

botten

Neinei, jaja, men burde jeg kjøpe montana maling?
Har hørt at den er god.