Hovedmeny

we the people helium

Startet av mr.nismo, 8 august 2011, 19:55:30

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

mr.nismo

er det noken som vil ambefale we the people helium gaffelen? kor mykje koster den og kor for eg kjøpt den?
Laurel

warland

WTP helium gaffelen kan du få kjøpt på Danscomp.com

https://www.danscomp.com/products-PARTS-FORKSSTRDIRT/353216/We_The_People_Helium_Hollow_Fork.html

Den skall nok være bra, hadde nok kjøpt den om jeg hadde behov for ny gaffel :D

"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min

Dapp


Don Runo

Jeg tror den koster ca 1300 kroner, og jeg vet bab har den inne. Kjører med den selv, og den er lett, kvikk i responsen. Tror også alle teamkjørerene til bab bruker den.

Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

mr.nismo

på nettsida kan eg ikkje se produkta. søker på helium og sånt men det kjem ingen ting.
Laurel

Don Runo

Bab legger om sidene sine, og såvidt jeg vet er bab.no nede nå. Om produktene kommer på babracing.no etterhvert vet jeg ikke. Ring dem eller send en mail og hør hva dem har. Jeg vet de har mye, jeg var innom senest i stad. Mailadressen er webshop ætt bab.no, kontor ætt bab.no eller ring 23230840
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

mr.nismo

på babracing viser dei syklar men ikkje helium gaffelen
Laurel

* aka mads

Men vi har gaffelen! Ring oss hvis du ikke tror det!
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

Dapp

Sitat fra: * aka mads på 11 august 2011, 22:41:49
Men vi har gaffelen! Ring oss hvis du ikke tror det!
3g or it didnt happen