Hovedmeny

Min Felt Heretic

Startet av KlabbHaugen, 13 september 2006, 16:28:18

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

KlabbHaugen

Her er min en dag gammle Felt Heretic ;D

Har ikke kappet styret å setepinnen enda, men skal gjøre det i løpet av uka. Skal egentlig ha frambrems også, men pga et mislykket forsøk på å kutte bremsevaieren så må jeg anskaffe ny.. Skal også gjøre noe med den fargen på bremseklossene.

Fant desverre ikke noe nermere info om den.

Langseth

Kjører du flat på street sykkeln? Bare la merke til bildet ditt. Eller kanskje du bare står i track-stand.

Men siden det er komplett sykkel, så er den vel tung?

KlabbHaugen

#2
Kjører vel både flat, street og dirt med den. Det jeg gjør på bildet er at jeg tar høyrefoten på venstre bakpeg, og venstrefoten på venstre forpeg, trykker inn frambremsen samtidig som jeg snur styret rundt og setter høyrefoten på høyre forpeg slik som bildet viser, og deretter prøver på en halv tailwhip..:P

Er komplett akkurat nå ja, har ikke veid den, men er utrolig lett i forhold til GT Comp og Haro F3 og F4.

eirik s

Det der er uansett ikke en trackstand. Det ser ut som en forkstand , men høres litt ut som en rar fire hydrant, men ikke så lett å skjønne fra beskrivelsen. Beklager off topic

Langseth

Forkstand fordi han står med begge beina på pegsa, og ikke har en ut for balanse?

eirik s

Nope. Også med et for balanse. Trackstand er en fot på pedalen og en fot (eller hånd) på hjulet. Det finnes mange varianter, og når jeg prøvde å finne eksempler på nettet, var de fleste bildene av noe annet (forkstands, wheelstands). Tydelig at det er så gammalt og utdatert at til og med navna går i glemmeboken  ;D Men trust me, er det noe jeg veit litt om, så er det old school flat...

Langseth

Hehe det vet jeg  ;)

Men anyways, ble vel litt offtopic nå.

Noe du har tenkt å skifte ut på sykkeln siden du sier den er komplett akkurat


KlabbHaugen

Skal ha ny drev. Ellers tenker jeg på krank, sete og styre.

Langseth

Old-school deluxe! Skikkelig kule move, spesielt den "rulle kråke" inn i bowl  ;D

Topic: 3pc krank og annen dreving kunne nok gjort underverker ja. Ser smoothere ut med mindre drev også!
Men siden du er ny på bmx klarer du deg nok med 1pc krank en stund til.

Bennern

nice sykkel, ser litt tung ut men likte den forde ;)

KlabbHaugen

Har nå kuttet styret og setepinnen. Ble betraktelig mye lettere. Klarer x-up også nå etter 2 dager med bmx ;D
Skal prøve å få opp noen bilder i mårra.

SK

Kri$$ klarte x-up 2 timer etter han fikk seg BMX...uten og kappe styre da... og det var orginalt bredere enn ditt!!! sådaså.
men sykkelen din er ganske fin ;)
god og sykle på og, syntes jeg
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Jeg klarte x-up 6-7 år etter at jeg begynte å sykle BMX. Who gives a flying fuck?

SK

Bare det at han "skrøt" av å klare x-up etter 2 dager..
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"