Sykler du i jente bukser?

Startet av snaffle, 5 august 2008, 00:34:51

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

snaffle

Som sagt, Sykler du i jente bukser?

Suddenly a wild Alex appeared

NaaDeN

mener du sånn Trange ekle skate bokser da?

snaffle

Mener egentlig bukser laget for jenter, men de er jo bare trange bukser egentlig. så det går for det samme :)
Suddenly a wild Alex appeared

Tjalve

"Tags: jente bukse,  gay " hahahaha! :D     anyway, bruker ikke trange bukser, er bare stress.
box fresh

Erik

Sykkel: sykkel

Jon

jentebukser er mye mer komfi enn stamme guttebukser, fordi de er bredere oppe :P tigthpants ftw!!!

v e g a r d

jeg er glad i nøttene mine, ellers takk.

Jon

"nøttene" blir faktisk bedre beskyttet av tigthpants iogmed at de er så stramm at du ikke treffer rails og slikt med tissen...

v e g a r d

Sitat fra: JonBergen på  5 august 2008, 00:59:12
"nøttene" blir faktisk bedre beskyttet av tigthpants iogmed at de er så stramm at du ikke treffer rails og slikt med tissen...

det hørest svært ulogisk ut.

De er ikke snille mot det som er inne i nøttene. det som er inni dør faktisk, og det er ille

Jon

say what? den skjønte jeg ikke helt, mener du at det er så stramt at "nøttene" ikke får "puste", eller bare den vanelige faren for å bli steril hvis man sitter for lenge på et sykkel sete?

snaffle

Sitat fra: JonBergen på  5 august 2008, 00:55:55
jentebukser er mye mer komfi enn stamme guttebukser, fordi de er bredere oppe :P tigthpants ftw!!!

Sikkert fordi jenter har bredere hofter.

word, trange bukser er best å sykle i  :D
Suddenly a wild Alex appeared

v e g a r d

vi snakket ikke om seter?

jeg mener at det var masse folk i generasjonen over oss som ble sterile fordi de gikk i sånne trange latex bukser osv..


SteffN


snaffle

Stor forskjell på trange latex bukser og jente bukser da..
Suddenly a wild Alex appeared

Jon

det er noe helt annet da, smarten. her er det snakk om stoff, og dessuten ha buksen litt nede så det er jo ikke noe problem da!