Hovedmeny

eg skal ha ein krank

Startet av Adrian KH Maurud, 5 oktober 2011, 11:17:24

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Adrian KH Maurud

jeg skal bytte ut deler på sykkelen min. jeg hadde en GT compe 2010 modell og er godt i gang med og bytte deler, men jeg vet ikke hvilken krank jeg skal ta. foreløpig står valget mellom stolen 2,5 pc kranken og fly 2,5 pc kranken. hvilken burde jeg velge. hvis du har noen andre forslag er det bare og komme med dem. NB: jeg skal bestille på element!!!
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

Johan

HMLVK BMX Crew

Adrian KH Maurud

det går nok ikke. jeg skal ha fly circulo drevet, men takk for forslaget 8)

Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

Tønsberg Sebastian

Sitat fra: Adrian KH Maurud på  5 oktober 2011, 15:53:57
det går nok ikke. jeg skal ha fly circulo drevet, men takk for forslaget 8)



kjøp fly kranken, lett og sterk.
I love my bike!:)

the one taste.

Adrian KH Maurud

har fly kranken livstids garanti eller er det kun team 2,5 pc kranken som har det??
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

Ch

kjøp fly kranken, du trenger ikke livstids garanti, men kan s med en gang at begge krankene er mye bedre en gt kranken.
custom wtp

Adrian KH Maurud

kjører ikke med GT krank nå. men sånn ca hvor mye tåler Fly kranken. kjenner en som ødela sin.
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

Johan

Sitat fra: Adrian KH Maurud på  5 oktober 2011, 17:00:06
kjører ikke med GT krank nå. men sånn ca hvor mye tåler Fly kranken. kjenner en som ødela sin.
Tåler vel ganske mye den. Har hørt mye bra om dem. Men det kommer sikkert an på om du railer mye å kommer nedi med den på grinds og lingnende. Alle kranker kan vel ødelegges, bare du kjører hardt nok med den :D
HMLVK BMX Crew

Adrian KH Maurud

jeg kjører ikke egentlig veldig hardt. grinder en del da. det synes på kranken.

Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

Johan

ok, men det kommer det sikkert til å gjøre uansett hvilken krank du kjøper da :D
HMLVK BMX Crew

Adrian KH Maurud

det gjør nok det ja men da er det greit og ha en krank som ikke blir ødelagt om jeg gjør dette
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

Tønsberg Sebastian

Sitat fra: Adrian KH Maurud på  5 oktober 2011, 18:25:18
det gjør nok det ja men da er det greit og ha en krank som ikke blir ødelagt om jeg gjør dette

fly kranken tåler en god del, grinds osv
I love my bike!:)

the one taste.

Adrian KH Maurud

jeg ser at stolen team 2,5 pc er billigere en fly kranken. når denne også har livstids garanti, er ikke den et bedre alternativ da? ???
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

Martin A

stolen team er nok den sterkeste kranken men også litt tyngre i erstatning
garrett reynolds <3

cc

Jeg har kjørt Stolen Team siden januar og er meget fornøyd. Den er altså tredelt, den 2,5-varianten er nyere så jeg har ikke testet den men er nok mye av det samme.

Verdt å nevne er at Stolen sine kranker kommer med både vanlig og mikrofeste på begge krankarmene, nødvendig om du planlegger å kjøre lite drev foran (f.eks 23/8 dreving). Stolen sine regnes vel som de sterkeste på markedet, derfor de har såpass god garanti tenker jeg. Hadde Fly 2,5 på forrige sykkelen og var meget fornøyd med den og, men den har altså kun vanlig drevfeste (Kjøp Fly Suelo om du vil ha mikrofeste).

Og ja, hehe, jeg så for meg et meme-bilde da jeg så tittelen på tråden her.