ATTN: Trikkestallen brukere

Startet av Rune, 10 mars 2010, 15:40:21

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Rune

Åpningstidene på fredager endres fra 16:00 - 20:00 til 17:00 til 22:00. Det betyr at dere får en time lengre sykling. Nå vet jeg at det ofte er åpent lengre uansett, men dette er de offesielle åpningstidene. Ikke bli overrasket om dere blir kasta ut klokka 22:00 ihvertfall.
Jeg og Gøran kommer til å dele på vaktene framover, annen hver uke. Så dere som kommer litt tidligere kan høre med en av oss om når vi åpner. Men, nå er det snart vår uansett, og streets is talking. Håper flere heller er med på store street samlinger istedet.
Fredag neste uke, 19 mars er Trikkestallen stengt. Vi skal male hele hallen til factory og fjerne stickers, de av dere som vil kan godt hjelpe til. Og da får dere sykle der det går ann å sykle, men det er for de av dere som hjelper til. Jeg forventer at alle lokale kommer og stiller opp, hvis ikke henger jeg dere ut her på forumet. Jo flere vi er, jo fortere går det.
Lørdagen etter skal det forresten holdes en skate contest, så da blir det ikke sykling før søndagen for de av dere som ikke hjelper til.

That's life.

peeet


dagga96

Jeg kan ikke komme har planlagt lan hele den helga.

takker på forhånd for hating på det

Jokke

ikke les dette

Espen

Sitat fra: Dagga på 11 mars 2010, 00:31:05
Jeg kan ikke komme har planlagt lan hele den helga.

takker på forhånd over lol'ing på hvor tragisk det er
Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.

Rune

Jeg trenger ikke si noe her, du fiksa biffen selv

br92

Jeg liker deg jeg Rune, du har alltid noen fine komentarer til alt