Hvor mye Veier en BMX

Startet av BeatPack, 3 juni 2006, 13:40:50

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

BeatPack

Hvor mye veier en BMX skal få det til onsdag, men lurer på hvor mye det ca veier..? ::)

Thomas

Kommer ann på hvilken du kjøper, min veier vel rundt 14kg tror jeg. Synes det er helt grei vekt, selv om jeg vil ha 12kg.
Hvilken bmx får du?
Noen sykler veier sinnsykt mye (17kg) mens andre veier mindre, kommer helt ann på hvor mye som er på sykkelen, og hvilken sykkel du kjøper. Er det med Gyro, anbefaler jeg å legge ut kabelen med en gang. Gyro er unødvendig vekt, mener jeg. Det koster rundt 70kr for ny kabel med wire på BaB, jeg er drit fornøyd med kabelen min, husk at det bør være Slick kabel!
Hvis ikke, kan du jo bestille fra www.bmxelement.no
-Sgitnuar_


BeatPack

#3
Giant Modem BMX, 06 ;) hva ca veier den står ikke  ???

harry


Erik

du skulle heller kjøpt giant adsl bmx 06, den er mye lettere.
Sykkel: sykkel

BeatPack

Er 15 KG for mye for en ny begynner...? :)

Thomas

hvis du har litt muskler i arma så går det greit, men vender seg til det etter hvert uanz, og man får vel mere muskler i arma av det tror jeg ;D
Du finner det ut på onsdag ;)
-Sgitnuar_

Bmx_tulebox

den så litt ut som en barcode rip-off

Kristian S

Ikke kjøp den! Ikke støtt xxl. Jævla kukbutikk.

BeatPack

hvorfor ikke på xxl da...? ::) det har jeg hvertfall forsikring ;D så hvor for ikke  der da..?

Rølla

Sitat fra: BeatPack på  4 juni 2006, 16:12:22
hvorfor ikke på xxl da...? ::) det har jeg hvertfall forsikring ;D så hvor for ikke  der da..?
Fordi de har ikke peilling...
.Bikers unite.

cc

#12
Sitat fra: BeatPack på  4 juni 2006, 16:12:22
hvorfor ikke på xxl da...? ::) det har jeg hvertfall forsikring ;D så hvor for ikke  der da..?
Fordi det er ikke forsikringen, men garantien, du kommer til å trenge når noe går i stykker ganske kjapt... og selvom du har kjøpslov og ditt og datt i ryggen er det ikke kult at ting går i stykker. Du kan skade deg i det det skjer, du får ikke syklet mens ting er ødelagt, du må krangle deg til erstatning av deler osv... Litt enklere å kjøpe ting som holder i stedet? Handler du fra noen som sykler bmx selv, så vet du du får god hjelp fra folk som vet hva dem driver med.

2 av de som allerede har svart deg her nå, jobber i sykkelbutikk, og jeg har selv gjort det i 5 år. Ikke minst har vi alle syklet bmx selv lenge... og vet du, vi er alle enige - ikke kjøp bmx noe annet sted enn fra en bmxsjappe, evt en sykkelbutikk der det jobber noen som sykler bmx selv. Tror du noen fra XXL vil komme her på internett og gi deg råd? Nei, ikke XXL.. men folk fra www.bmxelement.no finner du her. Hos XXL og G-sport osv står du nok i fare for å bli bare enda en betalende kunde den dagen, og det er ikke den første dagen som er avgjørende for et sykkelkjøp - det er tiden som kommer etter.

Forsikring: 1100 kr per år for reiseforsikring hos Europeiske (if). Den gjelder når du er på reise, og når man er ute og sykler så er man faktisk "på reise fra a til b"... dekker inntil 25 000 kr. Og den gjelder jo for alt annet enn sykkelen også. Når sykkelen står hjemme, går den innunder innboforsikring.
Får du livstidsgaranti på ramme og gaffel hos XXL? Resten av delene? Reservedeler på lager? Oppgraderingsdeler og slitasjedeler tilgjengelig?

bmx13

er det noen som har hørt om dette bmx merke? head ? eg har en da men lurer på om det er et skjeldent merke eller?  den e kul med da:P milliterfarge:D

BeatPack

hvor mye veier denne BMX..?

"WTP Addict bmx 20,5" 2006mod Olive Green"

Noen som kan svare som har den eller noe..? :)