bremse hendel

Startet av weisser, 14 juli 2006, 21:17:26

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

weisser

kappa styret ganske kort nå, det ble smooth,men får ikke plass til fingrene mellom holk og hendel når jeg bremser.
derfor lurer jeg på hvordan man bøyer bremsehendelen utover?

Rølla

Bruk en tang. Og bøy.
.Bikers unite.

crazy d

varm den eller no..:P bruk fantasien

half-knife

-eller kjøp noen som er sånn som du vil ha de...

Daniel

Sitat fra: crazy d på 15 juli 2006, 00:56:52
varm den eller no..:P bruk fantasien
Vær ekstremt forsiktig hvis du skal varme den opp først. du risikerer å smelte pakningen som ligger mellom hendelarmen og resten av hendelen. Bare få tak i en svær tang og bøy, trenger ikke å varme den opp.

Erik

jeg brukte setepinnen når jeg bøyde den gamle hendelen min. stappa hendelen inn i røret og bøyde. da får man en fin bøy.
Sykkel: sykkel

Kristian S

Kan også tre på en fastnøkkel og bøye. vær litt forsiktig.
Noen hendler brekker veldig lett. Spesielt sånne billig-greier som sitter på komplettsykler.

Bmx_tulebox

jeg brukte et gammelt rett styre fra en vanlig sykkel, en bit med rør funker bra.

ArneBMX

da hjelper godt på om du varmer litt... ein 60 gradereller noko... berre sånn att den e litt varm

cc

Okey, får ta det for god fisk hvis det kommer fra deg, Arne. Du kan litt om sånt... men vil bare legge til at min erfaring med å varme opp har vært særs dårlig, mens å bare bøye med en setepinne el.l. har vært ganske ok.

Fr£|)RiK

eller så kan du sykkle en tur også falle det funka for meg, bremsehendelen sto helt idiotisk til men så ramla jeg og da den myyye bedere :D