enda en bmx nybegynner:)

Startet av -kula-, 25 september 2009, 23:52:12

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

-kula-

heisann...!

jeg ditcher MTB'n min for BMX så lurer jeg på litt, det er veldig annderledes en MTB så blir du mer vant til bmx ettervært? lzm det at du ikke kan sitte og sykle osv? blir du vant til at alt er mindre og stivere? bør jeg kjøpe en litt større BMX jeg er 170 og veier en del :) men har syklet en del dirt og street så er ikke ny med sykling og har prøvd noen bmx'r og synes det føles digg ut men må jo lure litt...:)!

-kula-

ekstrøm

Sitatheisann...!
heidu!

Sitatjeg ditcher MTB'n min for BMX
godt å høre :D

Sitatdet er veldig annderledes en MTB så blir du mer vant til bmx ettervært?
det er litt annderledes men du blir vant til det.

Sitatlzm det at du ikke kan sitte og sykle osv? blir du vant til at alt er mindre og stivere
det blir du vant til :D

Sitatbør jeg kjøpe en litt større BMX jeg er 170 og veier en del

nei jeg synes ikke det.

Sitatmen har syklet en del dirt og street så er ikke ny med sykling og har prøvd noen bmx'r og synes det føles digg ut men må jo lure litt...!

selfølgelig :D
Sitat fra: hate bmx på  4 februar 2009, 15:14:56Tror det var en fagperson på biltema som sa det....

Tjalve

Siden du er 170 og veier "en del" så burde du ikke gå for for de billigste modellene, dessverre er omtrent alle syklene utsolgt på element, men det kommer nye modeller om en måned, du burde ihvertfall vente på de før du kjøper noe.
box fresh

Bergen Trym

Sitat fra: BergenTjalve på 26 september 2009, 12:06:57
Siden du er 170 og veier "en del" så burde du ikke gå for for de billigste modellene, dessverre er omtrent alle syklene utsolgt på element, men det kommer nye modeller om en måned, du burde ihvertfall vente på de før du kjøper noe.
enig me tjalve
Bergen

H_Hansen

ekstrøm er blitt rågod på quoting.

ON: Når du får sykkern, bruk den første uka på å bli kjent med sykkern, åssen den føles, bli vant til de små barnesyklene. Å bytte fra MTB til bmx blir som å kjøpe seg ett par nye sko; de må gåes inn for å slippe gnagsåra:P

-kula-

okei:P så en WTP envy kunne ha passet meg liksom?

Jon

ja, den er bra den, men det spørs hvor du har tenkt å kjøpe den... bab i oslo ville jeg gått for, men sykkelbutikken i bergen er jeg litt skeptisk til... vet ikke hvem fler som selger wtp, men hvor har du tenkt å kjøpe?

-kula-


Ruggeland

Sitat fra: -kula- på 26 september 2009, 22:55:43
okei:P så en WTP envy kunne ha passet meg liksom?

Som jeg har sagt: ja.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

-kula-

okei:) da blir enten en WTP eller en eastern, takker for svar:)

didrik P.

nå har du jo "dicha" bmx`en og gått over til mtb igjen :P
tralle!

maggy123

lzm det at du ikke kan sitte og sykle osv? blir du vant til at alt er mindre og stivere

Du kan jo bare kjøpe en lang setepinne, så kan du sitte så mye du vil :)