Hovedmeny

Ny bmx!

Startet av nicholaiivanov, 24 april 2012, 20:21:23

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

nicholaiivanov

Hei, lurer på om noen har noen erfaring med United RN1? Skal kjøpe den på bmxelement,
og jeg lurer på hvordan den er. har hørt at det er en bra sykkel for pengene i og med at
den koster ca. 5000! Har lest veldig mye bra, og har brukt mesteparten av tiden min til
å se på videoer på youtube av den. noen som kan si meg noe?  :o

fredrik69

Ok,vi må først vite hvor høy du er?

nicholaiivanov

Ca 1.68 rundt der  :D  og sykkelen er 20.25" ramme !!

fredrik69


Anders Løten

#4
haha... det der høyde tulle...du må uannsett ha en sykkel du liker ! men den Fredrik har vist deg er helt grei, men kjøp den DU vil ha

nicholaiivanov

Skjønner.. men vi får se, 0.25 tommer er jo ingenting nesten, så jeg skjønner ikke vitsen med å kjøpe en som ikke er like bra, men som er ubemerkelig større...




fredrik69

Det blir litt annerledes nå du vokser hvis du f.eks prøver 20,25 og så prøver du en 20,75 kansje.Så tror jeg du merker forskjell.

maggy123

Sitat fra: nicholaiivanov på 25 april 2012, 15:24:43
Skjønner.. men vi får se, 0.25 tommer er jo ingenting nesten, så jeg skjønner ikke vitsen med å kjøpe en som ikke er like bra, men som er ubemerkelig større...

Bare til informasjon så er RN2 en bedre sykkel en RN1.
Hvis du først skal bruke rundt 5000 kr. på sykkel, ville jeg vurdert å legge i 1000 kr for så å få denne:
http://www.bmxelement.no/index.php?action=prodinfo&prod=3052
Kink Doyle er en skikkelig kvalitetssykkel. Alt av lager er lukkede maskinlager kontra United RN1/2 som har åpne lager i cassetten mm.

Adrian KH Maurud

jeg ville kjøpt en FLY sykkel, just sayin...
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

nicholaiivanov

Kjøpt sykkelen nå, sinnsykt fornøyd! kjempelett, og bra ;) ANGRER IKKE :D