Skikkelig forelska i'n allerede - Chilli Orange Envy

Startet av anita, 2 juli 2009, 23:36:00

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

anita

En helt ordinær, men likevel helt ekstraordinær Envy 20.75". Lakkert i Chili Orange hos billakkerer Magnus. Gikk rett fra esken til lakking. Jo vent, det er et par usynlige mods. Setepinnen er kutta og borra et par hull i. Vektsparing ala Kristian Salvesen. Har også plukka av bremsen, for å ikke jentebremse før alt jeg skal prøve på.

Var veldig spent på om fargen skulle matche de blå delene, siden fargen ble valgt uten så mye som en gyroplate å sammelikne farger med. Nå er det kvelden, men bilder av lakken i sollys får vi ta senere. Den glitrer og er ekstra fin på goværsdager.

Satt sammen selv på Bab, med litt hjelp av Rune W.

Vekt: 11,44kg  (m/pegs u/brems)

ekstrøm

Sitat fra: hate bmx på  4 februar 2009, 15:14:56Tror det var en fagperson på biltema som sa det....

TK


Ruggeland

Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

Jon

freeesh! men jeg tror det kunne blit enda kulere med sort stem :P

Truls

EMO is fun

Espen

Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.

Rune


TønsbergBendik


Leifi

yay, i ride little bike

Don Runo

Fant et nice sted og ta bilde av sykkelen på Solli plass
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

v e g a r d


koozii^^

er det mange jenter som sykler bmx i norge? toff sykel :)

anita

Hihi, takk! :) gøy at dere liker sykkelen! Digger den mer og mer! Fiin å se på og supergøy å sykle og lære på!

Matching er viktig ;) og selvfølgelig skjørt.. hehe

Bra observert - 100% jente, og strålende fornøyd med det...

Kan ikke si at jeg har sett altfor mange jenter på bmx, ikke mange jenter jeg kjenner som sykler bmx hvertfall

Espen

du får prøve å få alle de pene venninnene dine til å begynne også da ;) 8)
Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.