Fly Tierra v4 + Cheater kit

Startet av cc, 14 januar 2011, 05:31:10

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

cc

Fikk et Stolen Cheater Kit til jul/bursdag, så koste meg med å bygge opp ny hoj på tirsdag. Bytta ut sete med noe mykere, beholdt stemet som ikke har skarpe kanter, og beholdt styret som jeg synes er høyt+bredt nok som det er :P Synes den ble stilig, så koste meg med en aldri så liten fotoshoot på verkstedet i dag.

Ramme: Fly Tierra v4 20,6"
Gaffel: Shadow Vultus 26mm
Styre: Fly Luna
Holker: Primo Logo
Barends: Stolen plast
Sete: Shadow Pivotal
Setepinne: Subrosa Pivotal
Pegs: Stolen Thermalite
Fordekk: Primo Dirt monster 2.20
Bakdekk: Animal GLHR 1.95
.. Alt annet er rett fra Cheater kitet.
Vekt: 10kg blank i følge badevekta, brakeless med 2 thermalite plegs

Høyreklikk og "view image" hvis du vil se full str.


Så langt bare fått kjørt på den en time i Nøstedhallen, men den føltes helt nydelig og jeg er virkelig imponert over kvaliteten på Cheater kitet. De nye Fly-rammene er bare teh awesome.

Johan

HMLVK BMX Crew

H.T.H

#2
Smooth!! et vakkert stykke sykkel.

K.I.K

Garantert den fineste sykkelen jeg har sett!

Hjermahgerd

Kjekt å se at du rocker Dirt Monster. Verdens beste dekket i verden
No cake for the impurity
Blogg

Rune

Skikkelig fin. Overrasket over brakeless valget ditt da.

Gerber

Tjohei! Knalltøff. Hørte rykter om at du hadde bygd ny, ace of base. Den ser ut som en anleggsmaskinleke! RAFF.
Kult å se at du lager litt skikkelige bikecheckbilder. Det går det ikke akkurat tretten på dusinet av heller.

* aka mads

Meget fin sykkel! Liker fargen. Brakeless for å bli?
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

Åsmund

Akkurat sånn en sykkel skal være

cc

Takk for kommentarer. Ble happy med første bildet ja Gerbz, så thanks for noticing. Speaking of, spot the ninja?

Har handlet brems og, så får vi se når jeg savner den nok. Synes normalt ikke det er et problem i skateparkene, men i trafikken om sommeren vil jeg gjerne ha den.

Ruggeland

Åi, det er ikke hver dag du bygger deg ny sykkel. Så sykt kul ut, digger fargene. Skulle til å spørre om bremsen jeg og, men da slapp jeg det :P
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

SK

Kjempefin, orange-svart var rå kombinasjon! :)
Henges på veggen gamle fly'n nåda? =)
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Andy K


TønsbergBendik

Skikkelig tøff sykkel!
Og kult at du bruker så mannlige dekk! Respekt.

TønsbergMag

sprutnic