krs - theraphy

Startet av * aka mads, 30 august 2007, 22:57:16

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

MariuS B.

Ok, den filmen var sinnsykt kul!

Bernt

Jajamensan!

Ruggeland

Hyggelig at dere liker filmen! Tok tid både å filme og redigere, så det er godt det ferdige resultatet faller i smak :)

Skal se om jeg kan få til en nedlastbar versjon også, jeg synes hvertfall det er bedre å ha filmen i filformat.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

SK

BRA C-Man! SYK redigering og übernice riding!!  ;D
Vil gjerne ha den nedlastbar ja :)
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Ruggeland

Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

* aka mads

kan ikke si at den funka helt, isåfall er jeg tard, for jeg får ikke nedlasta noe jeg....
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

Ruggeland

Sitat fra: * aka mads på  1 september 2007, 17:12:49
kan ikke si at den funka helt, isåfall er jeg tard, for jeg får ikke nedlasta noe jeg....

Funka som ei kule her hvertfall, så da er det vel du som er tard....

Skriv inn bokstavene øverst på siden (med mindre du er en spam-bot), vent 45sek (25 hvis du er medl.) og last ned. Iiisi!
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

* aka mads

The file you are trying to access is temporarily unavailable.

"kremt" www.eengoedidee.nl
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

Daniel

Kul sykling og redigering
hadde vært artig og tatt en tur til kristiansand å sykle (er daniel fra stavanger forresten, vi sykla sammen en gang i sommer). 

BergenAndreas

Jævlig kul musikk til :D Og syklingen og redigeringen var drit bra gjort  ;)
Verdens beste sitat av Matt Berry: One day dude Im just gonna get of the bus, and Im gonna run into the woods and Ill never come back, and when I come back, Ill be the knife master!

SK

Jeg tasta inn 3 koder så fik jeg last den ned på 5 min jeg..  8)
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Marius

Sitat fra: Daniel på  1 september 2007, 18:51:18
Kul sykling og redigering
hadde vært artig og tatt en tur til kristiansand å sykle (er daniel fra stavanger forresten, vi sykla sammen en gang i sommer). 

Ja, er bare å hive seg på med Remi eller MCM når de kommer nedover igjen!
Milk. Shaken, not stirred
- info@milkshakeco.com

RL1

Kult! Bra redigert også Christian! Fikk jævla lyst til å sykle nå. Er det kaldt der nede nå eller?
MilkshakeCo.

Marius

#28
Vi fryser ræva av oss her! Neida.. Er ikke så altfor kaldt, men er stor forskjell fra da du dro.
Milk. Shaken, not stirred
- info@milkshakeco.com

Ruggeland

Når det er som idag er det ok med t-skjorte midt på dagen, men du vil gjerne ha en genser utover kvelden ja. Egentlig ganske ideellt sykkelvær rent temperaturmessig.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.