Hovedmeny

Junior eller Senior ?

Startet av Ace, 30 desember 2006, 23:28:27

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

BmX Dud

gå for junior sete det er kulest!

Truls

kjøp et jr, strip det(ta av trekket og padding), ta gjerne av railsene får å spare litt vekt så sist men ikke minst stripser du setet fast i rammen. 
EMO is fun

Ace

Sitat fra: Truls på 31 desember 2006, 18:01:31
kjøp et jr, strip det(ta av trekket og padding), ta gjerne av railsene får å spare litt vekt så sist men ikke minst stripser du setet fast i rammen. 

kanskje jeg er noob (det er jeg :)) men blir ikke det veldig stygt ?

BmX Dud

Sitat fra: [Andreas] på 31 desember 2006, 18:22:14
Sitat fra: Truls på 31 desember 2006, 18:01:31
kjøp et jr, strip det(ta av trekket og padding), ta gjerne av railsene får å spare litt vekt så sist men ikke minst stripser du setet fast i rammen. 

kanskje jeg er noob (det er jeg :)) men blir ikke det veldig stygt ?

nei da viss du ser på sykkelen til RL1, så ser det ikkje så verst ut med eit stripa jr sete ;)

Ace

Sitat fra: Liv@r.B på 31 desember 2006, 20:32:42
Sitat fra: [Andreas] på 31 desember 2006, 18:22:14
Sitat fra: Truls på 31 desember 2006, 18:01:31
kjøp et jr, strip det(ta av trekket og padding), ta gjerne av railsene får å spare litt vekt så sist men ikke minst stripser du setet fast i rammen. 

kanskje jeg er noob (det er jeg :)) men blir ikke det veldig stygt ?

nei da viss du ser på sykkelen til RL1, så ser det ikkje så verst ut med eit stripa jr sete ;)

oooo, den var nice :) takk for tipset :D

lauritz


henrikBergen

tror ikke truls mente det da.. shadow er så forbAnna langt! bredden funker da, men alt i alt blir det ekkelt synes jeg... jr. er drittlite, og det er for folk som synes sete er i veien. om du har planer om å sitte på sete blir det senior. i tillegg til dette tror jeg det vil se dumt ut om du ikke slammer jr.

lauritz

slamming av seter ser ikke bra ut.det gjør heller ikke jr. seat, senior kan gå til nøds. balance til primo ser best ut.